Anonym (Ts) skrev 2018-09-13 07:25:31 följande:
NU VILL JAG PÅMINNA EN GÅNG TILL FÖR ER SOM INTE KAN LÄSA, DETTA ÄR INGEN RÄTTFÄRDIGA ELAKA MÄNNISKOR SIDA, DETTA ÄR FÖR OSS RIKTIGA STYVFÖRÄLDRAR SOM VERKLIGEN VET VAD VI PRATAR OM.
SLUTA ATT HOPPA PÅ MINA INLÄGG ELLER NÅNS INLÄGG SOM DELAR MED SIG, NI VET INTE ETT DUGG OCH HÄR ÄR INGA IDIOTER, DET FINNS FAKTISKT VERKLIGA PROBLEM BAKOM ORDEN! SÅ LÄGG NER MED ERT VET BÄST SNACK. NI VET INTE NÅT, NI FÅR TA PÅ ORDEN OM NI SKA VARA MED HÄR, ANNARS SÖK ANNAN TRÅD! OK?
Lugna ner dig eller sök hjälp, lugnande medicin eller nåt! Det är inte sunt att bli sådär upprörd över ett inlägg på nätet så jag tror verkligen du behöver hjälp.
Detta är ett forum där ALLA får göra inlägg på trådstarten. Är det inte okej med dig får du prata med din gubbe irl eller om du har kontakt med någon annan vuxen, vän, släkting, terapeut eller nåt.
Du vill tydligen enbart ha svar från folk som stryker dig medhårs och tycker synd om dig.
Men faktum är att du/ni faktiskt har skapat detta själva med ert beteende. Familje- och/eller parterapi för dig och gubben vore nog ett bra första steg.
Du vill inte ha hem döttrarna och tydligen väljer den usla "pappan" dig framför sina egna barn. Så glöm hans ungar och försök ordna till den dysfunktionella situation dina ungar lever i iaf.
Lycka till!