NiMi12 skrev 2019-04-24 08:56:00 följande:
Hej!
Längesen jag var härinne, men så glad jag blev av att höra av dig.
Jag är glad för att de hittade något problem och att ni är uppskrivna till IVF. Nu finns det en plan och skulle ni hinna bli spontangravida innan dess så är det bara extra kul.
Vilken resa ni har gjort!
Vad säger din sambo om allt detta?
Jag har nu fem veckor kvar till BF. Helt sjukt när jag tänker tillbaka på när vi började skriva i den här tråden. Det känns som igår som vi jagade äl och jag hade mina äl tester. Så på det viset har tiden gått så fort. Men på ett annat sätt har det här varit en väldigt lång resa.
Jag har varit på TUL och fick då veta att han vägde 2000 gram ungefär. Lagom mycket för att vara i vecka 32 (som jag var då).
Nu går jag bara på rutinbesök hos BM varannan vecka och nästa vecka går jag hem för att förbereda mig inför förlossningen. Går in i vecka 36 imorgon.
Har gått upp ca 20-25 kg och det är tungt vill jag lova :D Börjat samla på mig vätska också. Sover sådär och har sammandragningar nästan varje dag.
Så jag känner mig klar för att inte vara gravid mer. Redo för lillgrabben att titta ut och sparka rundor utanför min mage istället för att möblera om mer på insidan :)
WOW! Även om vi inte "pratat" så mycket känner jag väl igen ditt alias och minns också innan du plussade. Jisses vad tiden går fort!!!! :O Underbart att allt verkar se bra ut, och att det snart är dags. Hoppas allt går bra innan lillkillen tittar ut