BIM 29/9 med Rosenrot
Jag trixade med kontrasten och det är ju nått där i allafall!
Förstår ni vad jag menar nu? Gäller att det ska vara äkta också haha hatar spökstreck alltså
Jag trixade med kontrasten och det är ju nått där i allafall!
Förstår ni vad jag menar nu? Gäller att det ska vara äkta också haha hatar spökstreck alltså
Hej tjejer!
Inte skrivit något på länge men gått in och läst då och då. Är roligt att följa er alla!
Jag blev gravid vid förra äl och fick se ett litet tickande hjärta i v.8 men sen i v.11 konstaterades ett MA och hjärtat måste slutat att slå runt v.8-9. Detta var förra tisdagen, fick cytotec som jag tog dagen efter. Var på VUL idag och då såg läkaren att äl är på gång igen, och kommer troligtvis vara om 2-3 dagar. Dock såg hon ngt kvar i livmodern men hon sa att det troligen kunde vara slemhinna som är kvar, hon sa att jag kunde ta nya cytotec eller välja att försöka bli gravida igen. Jag vill gärna försöka igen direkt men också lite orolig att det blir missfall igen, dock sa läkaren att kroppen är redo när den är redo. Får fortfarande STARKA positiva grav tester :( någon som har någon klok input, eller hört/varit med om något liknande?
Fy fan vad hemskt för dig!! Har ju inte varit med om samma så kan inte säga så mycket mer än att jag skickar en kram och hoppas allt går bra för dig <3
Ja det är dom tidiga testen, har beställt annat märke som troligen kommer i morgon så då får vi se om det visar nått :D la upp bilden på andra trådar och flera ser vad jag menar men ja det är ytterst svagt så förstår att det är svårt att se! Känner som ett tryck i livmodern, illamående och mensvärk, är typ 90% säker på att jag är gravid men vet ju inget säkert tills jag får tydligt test! :) fyra dagar av illamående har jag aldrig haft förut!
Tog test idag efter jobbet men måste tyvärr meddela att det är tvärbrankt :( blev såå ledsen men detta vara inget tidigt test utan vanligt så hoppet lever såklart vidare! Hade inte fått mina tester på posten så blev ett från apotekets egna, aldrig provat förut men visar inte ens svagt vad jag kan se :(
Nu har det snart gått 3,5 vecka sedan mitt MA, får fortfarande positiva grav tester, nu senaste dagarna svaga men idag är det lite starkare än för 3 dagar sedan.... Starkt pos äl test också, men det har varit pos sedan MA. Behöver nog ringa min läkare i veckan, tror det fortfarande är utslag från förra graviditeten även om jag så önskar att det är ngt nytt där inne!
Har du testat något mer Jagerika?
Gott nytt år på er alla :)
Oj! Kan hcG hormonet vara kvar så långt efter ett MA? Jag tycker du borde ringa BM och kolla! Nej jag har Bim i morgon och ska tests då men får bli på eftermiddagen då mina test kommer på posten :)
Molvärk, illamående som kommer och går, och ryggvärk så det kan mycket väl vara något! Från ÄL+5 till typ ÄL+ 11 va jag konstant illamående som sen lättade som tur var! Trodde jag skulle bli magsjuk och så har jag aldrig varit nån annan månad! Hoppas jag inte är skengravid haha
Precis så blev jag också! Började nästan gråta för en liten skugga haha xD slanta test nu efter jobbet så får vi se om symtomen va rätt eller så är jag galen som vanligt haha
Det blir ingen bebis denna gången...:( testet var negativt..
Jag jobbar som städerska på ett demensboende, städar deras rum och sånt :) vad jobbar du med?
Nu är jag på Bim+4 och fortfarande igen mens! Så jädra drygt! Nästa gång ska jag testa på Bim+7 men det är säkert inget! :(
Jo senast i morse men det va negativt! Skickar en bild på testet!
Halloj!
Tog detta test imorse, oklar cykel nu efter missfallet men tror jag är på bim -3 eller -4.
Vad tycker ni? Jag har blivit lite testgalen.. men fick helt blankt test förra veckan och nu tycker jag det är något svagt?
Jag ser nått litet svagt!! :D ta igen om nån dag!!
Men herregud grattis :D <3 det kommer gå såå bra ska du se!! :D
Det gick jättebra! Vi fick lämna blodprov och jag fick ta ett prov i slidan för att kolla efter bakterier :) och nu ska min sambo boka tid för spermaprov och när den är färdig analyserad får vi en ny kallelse. Och den gången kollar vi resultaten, och jag får göra en grundlig gynundersökning :) dom ska kolla äggledare, äggstockarna och livmodern, är as nervös att det ska var obehagligt!! Sen får vi se vad som händer eget det :D men dom sa att vi hade kommit in under en bra period för det va ingen kö just nu, och deras mål var att hjälpa oss med allt innan sommaren :D är så glad att det gått så fort!!
Hur går det för er alla? Vad sorgligt att höra Jagerika, håller alla tummar för er!
Jag är halvvägs in nu och fick veta för några veckor sedan att det är en flicka där inne, trodde jag var i vecka 19 men var i vecka 21 så nu är hon beräknad på min födelsedag :) kram till er alla!
Åh hej! Det var länge sen jag var inne här men gick in nu och läste. Stort grattis till graviditeten!! Hur har det gått? Ser att det var ett tag sen du skrev. Hoppas så att allt är bra.
Och hur går det för dig, NiMi?