BIM 29/9 med Rosenrot
Ny tråd startad Jagerika ;)
Om någon annan vill hänga på så är detta en tråd för oss som har ätit rosenrot och har BIM i slutet på september.
Här kan vi älta och grotta ner oss i graviditetssymptom ;)
Välkomna :)
Ny tråd startad Jagerika ;)
Om någon annan vill hänga på så är detta en tråd för oss som har ätit rosenrot och har BIM i slutet på september.
Här kan vi älta och grotta ner oss i graviditetssymptom ;)
Välkomna :)
Här är bilder på olika test men sen kom ju mensen så tänkte det va spök liksom!
Bilderna blev ju inte direkt bra men kan se på översta iallafall!
Hoppas det blir ett STARK streck denna gången :)
Ja jag har hört talas om det! Får nog prova detta om det inte funkar denna gången, men om det inte tar sig denna gången så ska jah ringa till mödravården och få utredning nu när vi närmar oss 1 år!
Hur är dina flytningar om man får fråga det? Jag va på toa nyss och hade fått väldigt mycket vita gryniga flytningar! Mycket mer än vanligt, är typ orolig för svamp :O
Bilderna blev ju inte direkt bra men kan se på översta iallafall!
Hoppas det blir ett STARK streck denna gången :)
Ja jag har hört talas om det! Får nog prova detta om det inte funkar denna gången, men om det inte tar sig denna gången så ska jah ringa till mödravården och få utredning nu när vi närmar oss 1 år!
Nu är jag tillbaka från läkaren. De hittade ett foster och även ett hjärta som bultade på som tusan. Allt såg bra ut och han flyttade fram mig från 7+6 som jag trodde till 8+4 :)
Så nu hoppas vi att allt annat också rullar på som det ska så vi får en lite frisk knodd i slutet på maj <3
Nu är jag tillbaka från läkaren. De hittade ett foster och även ett hjärta som bultade på som tusan. Allt såg bra ut och han flyttade fram mig från 7+6 som jag trodde till 8+4 :)
Så nu hoppas vi att allt annat också rullar på som det ska så vi får en lite frisk knodd i slutet på maj <3
Tack fina ni <3
Tack fina ni <3
Tänk att du ger oss andra hopp om livet :D
Nu idag har min bröst typ EXPLODERAT AV SMÄRTA! Kan INTE peta på dom! Faaaaan då kommer ju mensen säkert snart jävla skit också! :( långt till Bim iochförsig Bim-6! Men än ska jag inte ge upp!