BIM 29/9 med Rosenrot
Nu ligger jag med feber och sprängande huvudvärk. En liten dunderförkylning anföll mig också. Så jag är sängliggande :(
Hoppas du mår bättre idag!
Varför tror du inte det?
Min kropp är helt tyst just nu. Men den har väl fullt upp med febern för tillfället :(
Ja då kör jag dubbel rosenrot och sperm meets the egg.
Jag vet egentligen inte varför jag tror det! Molvärk och ryggvärken är kvar, mår lite illa på kvällarna men bröstens värk har minskat. Nu kan jag ha vanlig bh igen!
Usch tänk om mensen kommer.. vad besviken jag skulle bli då!
Ja dubbel dos kanske man skulle ta! :D bisolvonen då? Jag tror jag ska ta den igen för jag blev mycket våtare vid sex denna månaden, kanske hjälper dom små simmarna :)
Men samtidigt har jag läst en sak om bisolvonen som fick mig att fundera. Det stog så här:
Om ett par har svårt att bli gravida och problemet kanske är att det är för få spermier så kan bisolvonen hjälpa till genom att göra det enklare för spermierna att simma i sekretet som blir tunnar. MEN om problemet är att det är FÖR MÅNGA spermier som försöker tränga in i ägget samtidigt så kan man få problem att bli gravida också. Och då blir det bara värre om man äter bisolvonen då ännu mer spermier kan komma fram lättare. Det blir liksom för tjockt runt ägget så ingen kommer in istället! Eftersom vi inte har gjort någon utredning så vet vi ju inte ens om vi har nått problem?
Blev ganska långt, ursäkta om jag är tjatig xD