Inlägg från: Oliwia92 |Visa alla inlägg
  • Oliwia92

Gravid med Letrozol

Får dock ingen ovitrelle denna gång eller vul då jag har förväntad äl när det är semesterstängt hoppas ägget släpper på egen hand

• Oliwia92
    becca90 skrev 2018-12-26 17:28:56 följande:

Yeey äl kom ändå!! Lite senare än förra månaden. Andra försöket med letrozol - nu klr vi!

God jul på er <3

Fick du ovitrelle eller äl du själv?
  • Oliwia92
    becca90 skrev 2018-12-26 20:28:25 följande:

Av samma anledning som dig så blir det ingen ovitrelle denna månaden

Har gyn sagt ngt till dig om hur stor chans det är att man ägglossar själv? Fick nämligen ingen Info kring det :(
  • Oliwia92
    lilagrodautanben skrev 2019-01-01 16:55:47 följande:

Fortfarande frågan om någon upplever sämre aptit? Måste gått ner 5 kilo på dessa två månader. Sen undrar jag hur ofta ni ligger om någon är villig att svara? Vigör det flera gånger per dag men det är för att vi vill men hört att man ska köra varannan dag typ.. hur det skulle gå till..

Har faktiskt aldrig fått några biverkningar förutom att jag får lite finnar i ansiktet. Annars har jag inte känt av något
  • Oliwia92
    becca90 skrev 2018-12-18 21:04:44 följande:

Nej inga känningar alls. Är dock lite svagare nu men ändå starkt.. hoppas inte äl skett redan :(

Hade du blanka äl test fram till CD16. Är inne på cd15 men helt blanka test så man börjar tappa hoppet :(
  • Oliwia92
    becca90 skrev 2019-01-01 19:43:47 följande:

Jag hade en ökning, ganska stor, på cd 8 men sen blankt.. sen kände ja äl smärtor och tog det test jag hade kvar så var det starkt

Sjukt men så var det för mig CD8 visa den ändå ett svagare streck men sen blankt men har känt små smärtor i magen hela dagen men fortfarande blankt :(
  • Oliwia92
    becca90 skrev 2019-01-01 20:33:15 följande:

Ja mitt va nästintill positivt cd 8. Slutade blöda cd6. Trodde det var kört.. men sen kom den!!

Tror du kan vänta dig äl snart! När kom den förra månaden?

Fick Ovitrelle cd14 så du ägglossa jag senast cd15. Jag har förmodligen aldrig ägglossat själv. Men när kan man senast ägglossa vet du det?
  • Oliwia92
    Enmsik skrev 2019-01-03 08:56:18 följande:

Åkte in akut igår för buksmärtor som visade sig vara utomkvedshavadeskap som satt sig på äggstocken, så fick ta bort en bit av den och ligger inne på sjukan nu. Blev operation sent igår kväll så går allt bra nu och hcg sjunker som det ska så får vi väl köra igång med letrozol igen. Lycka till ni andra som är i fullgång! <3

Beklagar verkligen ! Styrkekramar till dig
  • Oliwia92

Är på CD18 idag och har haft ?mensvärk? likande smärta. Tog äl-test som visade så här. Kan det vara äl på gång? För detta är väl neg äl test?

[img=

• Oliwia92
    Mema9 skrev 2019-01-03 21:00:30 följande:

Här verkar mensen va på ingång :( ovitrelle +11. Fick förra cykeln rosa på pappret vid toabesök 3 dagar innan mensen drog igång, verkar bli samma denna gång :( så ledsamt..

Lycka till ni andra

Man blir lika besviken varje gång! Men det kommer en ny månad och det är bara på det igen och när man minst anar det kommer pluset. Håller tummarna för alla och för mig själv!
Svar på tråden Gravid med Letrozol