Gravid med Letrozol
Får dock ingen ovitrelle denna gång eller vul då jag har förväntad äl när det är semesterstängt hoppas ägget släpper på egen hand
Får dock ingen ovitrelle denna gång eller vul då jag har förväntad äl när det är semesterstängt hoppas ägget släpper på egen hand
Yeey äl kom ändå!! Lite senare än förra månaden. Andra försöket med letrozol - nu klr vi!
God jul på er <3
Av samma anledning som dig så blir det ingen ovitrelle denna månaden
Fortfarande frågan om någon upplever sämre aptit? Måste gått ner 5 kilo på dessa två månader. Sen undrar jag hur ofta ni ligger om någon är villig att svara? Vigör det flera gånger per dag men det är för att vi vill men hört att man ska köra varannan dag typ.. hur det skulle gå till..
Nej inga känningar alls. Är dock lite svagare nu men ändå starkt.. hoppas inte äl skett redan :(
Jag hade en ökning, ganska stor, på cd 8 men sen blankt.. sen kände ja äl smärtor och tog det test jag hade kvar så var det starkt
Ja mitt va nästintill positivt cd 8. Slutade blöda cd6. Trodde det var kört.. men sen kom den!!
Tror du kan vänta dig äl snart! När kom den förra månaden?
Åkte in akut igår för buksmärtor som visade sig vara utomkvedshavadeskap som satt sig på äggstocken, så fick ta bort en bit av den och ligger inne på sjukan nu. Blev operation sent igår kväll så går allt bra nu och hcg sjunker som det ska så får vi väl köra igång med letrozol igen. Lycka till ni andra som är i fullgång! <3
Är på CD18 idag och har haft ?mensvärk? likande smärta. Tog äl-test som visade så här. Kan det vara äl på gång? För detta är väl neg äl test?
[img=
Här verkar mensen va på ingång :( ovitrelle +11. Fick förra cykeln rosa på pappret vid toabesök 3 dagar innan mensen drog igång, verkar bli samma denna gång :( så ledsamt..
Lycka till ni andra