Börjar tro att jag är gravid, vad kan det annars vara?
Hej allihopa!
Jag väljer att skriva här pga att jag inte riktigt vill prata med någon i min närhet, ännu. Jag tror att det grundar sig i att jag skäms, för att vi varit slarviga. Och jag vet exakt vid vilket tillfälle det var.Jag och min sambo har tidigare varit väldigt noga när det kommer till sex. Idag lever vi tillsammans som en "bonusfamilj" där jag har två biologiska och han likaså. Så vi har redan 4 otroligt härliga barn tillsammans.
Nu till min oro! Min mens är 4(!!) dagar sen, och jag börjar bli orolig för i vanliga fall är min mens otroligt punktlig. Jag har haft mensvärk och trott att mensen varit påväg varje dag. Istället kommer den flytningar, inte sådär vita och tjocka som många skriver att de haft som symtom i början av graviditeten utan ljusgula.
Jag har inte ont i brösten, inget har förändrats med dom. Jag är tröttare än vanligt, och inte alls lika energisk men det skyller jag likaväl på höstvädret som kommit.
Jag VÅGAR inte ta ett gravtest ännu, är så rädd för responsen ifrån min sambo om det skulle visa +. Jag vet att jag är löjlig och sådär, men de gula flytningarna är väll inget tecken på graviditet och är det möjligt att få några symtom redan ?
Enligt min period tracker och uträkningen efter menscykeln är jag isåfall 4+3 idag.