Inlägg från: Äntligen18 |Visa alla inlägg
  • Äntligen18

Fel av mig att jag tänder på gifta kvinnor?

Är det mitt fel att jag finner gifta kvinnor mycket attraktiva?

Jag har haft chansen att chatta med vissa och de verkar vara mycket mer trevligare än singlar ( Inte alla dock. Drar inte alls över en kam. Finns både snälla och elaka singlar/gifta )

Sen så är det något med dem som får mig att vilja vara med dem.

Jag har självklart inte träffat/Älskat med en gift kvinna, men kan inte säga att jag kan hålla mig längre. Skulle det vara fel ifall jag anonymt hade gjort så att maken har sex med andra kvinnor, och så får hon ha sex med mig, men han vet inget?

• Svar på tråden Fel av mig att jag tänder på gifta kvinnor?
  • Äntligen18
    Anonym (oj då!) skrev 2018-09-25 19:32:38 följande:

Tänk på den du sårar. Berätta för de gifta kvinnorna att de skall skilja sig, innan de börjar knulla med dig, okay?

Jag är rädd att de tappar charmen hos mig ifall de skiljer sig. Det finns ju många män som är ok med att sina fruar har sex. Men det är något särskilt som attraherar mig ifall mannen inte vet. Men jag vill inte heller såra mannen. Det är väl en dilemma. Men jag skulle inte kunna motstå ifall frun bjuder mig till det.
  • Äntligen18
    Tecum skrev 2018-09-25 19:55:35 följande:

Inget fel alls, tyder snarare på gott omdöme att föredra gifta. Det finns ett skäl till att vissa kvinnor är singlar...

Men du ska inte hoppas för mycket, att de är trevliga betyder inte att de vil ha sex med dig.

Jag snackar om de kvinnor som jag har haft kontakt med. Jag har kontakt med dem för jag vill älska med dem, och kvinnorna jag tar kontakt med vet det. Men jag får moraliska skulder när jag vill gå och ha sex. Hittils har jag bara bytt bilder med dem
  • Äntligen18
    Anonym (oj då!) skrev 2018-09-25 20:07:09 följande:

Ohederliga kåta kaninjävlar, respekt finns inte längre i denna värld!

Det kanske kan bero på min ålder, men jag har svårt att hitta en trevlig/vettig kvinna. De flesta singlarna är inte vad jag söker.

1. För aggressiva.

2. För Mentala ( Särskilt min ålder )

3. För kaxiga

4. Onödigt elaka

Osv.

Men dessa charmiga gifta kvinnorna som beter sig som em riktig kvinna vill jag ha.

Om jag skulle hitta en singel kvinna som är så, så skulle jag gå till henne, men hittills har jag inte hittat en.
  • Äntligen18
    Bibbidi skrev 2018-09-25 20:31:24 följande:

Kravlöst? Man behöver inte oroa sig lika mycket för att man ska få en kärlekskrank kvinna efter sig utan bara ha sex? 

Utmaning? Svårare att få till det, utmaningar är spännande?

.....

Inget konstigt. Men moraliskt förkastligt. Jag hoppas att det bara är en tanke som du runkar till och inte gör någonting annat med.... 

Jag sa aldrig kravlöst, utan jag älskar deras energi och allt om dem. Jag bryr mig knappt om deras längd, storlek, byst osv.

Nej! Det är inte något jag runkar till utan något jag kanske kommer göra snart. Jag är här för vägledning och konkreta alternativ.
  • Äntligen18
    Anonym (oj då!) skrev 2018-09-25 20:51:48 följande:

Dessutom finns det en jävla massa gifta kvinnor som hellre än gärna vill ha en kk. Såkallade kaninhonor! Jag menar, de är inte ettdugg bättre.

Jag vet inte vad jag ska annars göra.

Ja! Jag är kåt.

Nej! Jag känner inte mig rätt stolt över att knulla gifta kvinnor.

Men om jag inte hittar en kvinna som förstår mig och matchar min lust så kan jag bara vända mig till dem.
  • Äntligen18
    Anonym (olaph) skrev 2018-09-25 21:36:45 följande:

Fan vad du tjatar. Du är ju snart i varenda tråd här och gnäller. Är du så förbannat kräsen får du heller sitta där och runka. Snälla, lämna oss nu. Vi börjar bli otrolig trötta på dig nu   

Vad är det du vill då?

Jag vill personligen inte höra någon gnäll, utan råd.

Ge mig råd eller så kan du hålla tassarna från min annons.

Tyvärr så blir det så.

Vissa dagar är jag hyper aktiv.

Annars går jag på id i månader
  • Äntligen18
    Anonym (olaph) skrev 2018-09-25 22:27:27 följande:

Dessomutan är inte FL nåt forum för kontaktannonser. Prova BC eller Happy Pancake.  

Jag söker inte någon i denna annons. Om du läser om ordentligt så kan du reflektera över ditt svar
  • Äntligen18
    Anonym (oj då!) skrev 2018-09-26 03:00:07 följande:

Du är alldeles för ung. Akta dig de kan utnyttja dig. Du måste växa till dig. Försök att sova nu.

Ja! Det har jag fått höra förr, men jag ser det inte så. De får av mig det jag får av dem.

Det är inte som att jag ger och inte får något tillbaka.
Svar på tråden Fel av mig att jag tänder på gifta kvinnor?