• Äntligen18

Fel av mig att jag tänder på gifta kvinnor?

Är det mitt fel att jag finner gifta kvinnor mycket attraktiva?

Jag har haft chansen att chatta med vissa och de verkar vara mycket mer trevligare än singlar ( Inte alla dock. Drar inte alls över en kam. Finns både snälla och elaka singlar/gifta )

Sen så är det något med dem som får mig att vilja vara med dem.

Jag har självklart inte träffat/Älskat med en gift kvinna, men kan inte säga att jag kan hålla mig längre. Skulle det vara fel ifall jag anonymt hade gjort så att maken har sex med andra kvinnor, och så får hon ha sex med mig, men han vet inget?

• Svar på tråden Fel av mig att jag tänder på gifta kvinnor?
  • Äntligen18
    Anonym (oj då!) skrev 2018-09-25 20:51:48 följande:

Dessutom finns det en jävla massa gifta kvinnor som hellre än gärna vill ha en kk. Såkallade kaninhonor! Jag menar, de är inte ettdugg bättre.

Jag vet inte vad jag ska annars göra.

Ja! Jag är kåt.

Nej! Jag känner inte mig rätt stolt över att knulla gifta kvinnor.

Men om jag inte hittar en kvinna som förstår mig och matchar min lust så kan jag bara vända mig till dem.
  • Anonym (olaph)
    Äntligen18 skrev 2018-09-25 21:01:57 följande:
    Jag vet inte vad jag ska annars göra.

Ja! Jag är kåt.

Nej! Jag känner inte mig rätt stolt över att knulla gifta kvinnor.

Men om jag inte hittar en kvinna som förstår mig och matchar min lust så kan jag bara vända mig till dem.
    Fan vad du tjatar. Du är ju snart i varenda tråd här och gnäller. Är du så förbannat kräsen får du heller sitta där och runka. Snälla, lämna oss nu. Vi börjar bli otrolig trötta på dig nu   Skrikandes
  • Äntligen18
    Anonym (olaph) skrev 2018-09-25 21:36:45 följande:

Fan vad du tjatar. Du är ju snart i varenda tråd här och gnäller. Är du så förbannat kräsen får du heller sitta där och runka. Snälla, lämna oss nu. Vi börjar bli otrolig trötta på dig nu   

Vad är det du vill då?

Jag vill personligen inte höra någon gnäll, utan råd.

Ge mig råd eller så kan du hålla tassarna från min annons.

Tyvärr så blir det så.

Vissa dagar är jag hyper aktiv.

Annars går jag på id i månader
  • Anonym (olaph)
    Äntligen18 skrev 2018-09-25 22:15:19 följande:
    Vad är det du vill då?

Jag vill personligen inte höra någon gnäll, utan råd.

Ge mig råd eller så kan du hålla tassarna från min annons.

Tyvärr så blir det så.

Vissa dagar är jag hyper aktiv.

Annars går jag på id i månader
    Dessomutan är inte FL nåt forum för kontaktannonser. Prova BC eller Happy Pancake.  
  • Äntligen18
    Anonym (olaph) skrev 2018-09-25 22:27:27 följande:

Dessomutan är inte FL nåt forum för kontaktannonser. Prova BC eller Happy Pancake.  

Jag söker inte någon i denna annons. Om du läser om ordentligt så kan du reflektera över ditt svar
  • Anonym (oj då!)

Du är alldeles för ung. Akta dig de kan utnyttja dig. Du måste växa till dig. Försök att sova nu.

• Äntligen18
    Anonym (oj då!) skrev 2018-09-26 03:00:07 följande:

Du är alldeles för ung. Akta dig de kan utnyttja dig. Du måste växa till dig. Försök att sova nu.

Ja! Det har jag fått höra förr, men jag ser det inte så. De får av mig det jag får av dem.

Det är inte som att jag ger och inte får något tillbaka.
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-09-25 19:46:25 följande:
    Jag är rädd att de tappar charmen hos mig ifall de skiljer sig. Det finns ju många män som är ok med att sina fruar har sex. Men det är något särskilt som attraherar mig ifall mannen inte vet. Men jag vill inte heller såra mannen. Det är väl en dilemma. Men jag skulle inte kunna motstå ifall frun bjuder mig till det.
    Det där är ju bara rent önsketänkande som du använder för att rättfärdiga saker för dig själv. Visst finns de män som är ok med att deras fruar knullar andra med de är väldigt få. De allra flesta gör inte det och skulle du knulla någons fru så är oddsen väldigt små att har är ok med det och väldigt stora att han kommer vilja göra hembesök hos dig med järnrör.

Du får absolut tända på vad du vill, men blanda inte ihop verklighet och önsketänkande.

I slutändan handlar det väl om vilken slags människa du vill vara, vill du vara en egoist som enbart tänker på sin egen njutning och skiter i vem det drabbar så är det upp till dig, men då får du också stå ut med att det är precis så du kommer uppfattas av din omgivning. Som en skrupelfri egoist. Jag tror med på "livet är som en spegel" filosofin. Folk bemöter dig som du bemöter dem. Sår du egoism så får du egoism tillbaka.

Sen vill ju givetvis egoister oftast kunna göra lite som de vill och ändå bli bemötta med respekt och välvilja, det ingår lite i det egoistiska mindsetet att man vill kunna äta kakan och ha den kvar och kommer tyvärr ganska ofta undan med det, men generellt sett och i ett längre tidsperspektiv så stämmer "som man bäddar  får man ligga", "man sår det man skördar" fortfarande rätt väl.
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-09-26 03:22:31 följande:
    Ja! Det har jag fått höra förr, men jag ser det inte så. De får av mig det jag får av dem.

Får du ett svek på köpet också?, jag menar det är ju vad du ger deras partner?
    Med samma filosofi (jag får tillbaka samma sak som jag ger) så är det väl helt korrekt om kvinnans man kommer efter dig, du får ju tillbaka det du gett honom?
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-09-26 03:22:31 följande:

Anonym (man) skrev 2018-09-26 10:50:05 följande:
    Får du ett svek på köpet också?, jag menar det är ju vad du ger deras partner?
    Med samma filosofi (jag får tillbaka samma sak som jag ger) så är det väl helt korrekt om kvinnans man kommer efter dig, du får ju tillbaka det du gett honom?
    Detsamma gäller väl i så fall även deras barn. Du har ju hjälp deras mamma att fucka upp deras familj så de har ju delvis dig att tacka för om de tvingas bli varannan vecka barn.
  • Anonym (A)
    Anonym (oj då!) skrev 2018-09-26 03:00:07 följande:
    Håller med
  • Pikacha

What goes around comes around.

Tycker du det är OK att ligga med gifta kvinnor så får man ju förmoda att du tycker det är OK när din ev framtida fru också gör det.

För mig är otrohet så långt ner på skalan som man kan komma. 

Att du tänder på gifta kvinnor kan du väl inte rå för kanske, men man behöver ju inte leva ut det.
    Även om det finns svekfulla kvinnor som utan problem kan vara otrogna, så kan jag inte släppa tanken på att det kan splittra en hel familj och såra många människor om det skulle komma fram till maken/makan.

Svar på tråden Fel av mig att jag tänder på gifta kvinnor?