• Anonym (Jff)

Kk som kristen??

Är det fel att ha kk om man är kristen och troende?!

• Svar på tråden Kk som kristen??
  • Anonym (Annelie)
    Merkel skrev 2018-09-30 21:30:10 följande:

Sex har väl inget att göra med om man är kristen eller inte

Jo det har det
  • Anonym (Annelie)

Antingen är man kristen eller inte. Är man det så följer man bibeln helt och hållet. Inte tolka den som man vill bara för att få sig ett nyp.

• oanonym
    Anonym (Annelie) skrev 2018-10-01 08:28:20 följande:

Antingen är man kristen eller inte. Är man det så följer man bibeln helt och hållet. Inte tolka den som man vill bara för att få sig ett nyp.

Då finns det ingen kristen öht ....
  • Johan H
    Anonym (Annelie) skrev 2018-10-01 08:28:20 följande:

Instämmer Annelie. De finns generellt två grupper av kristna. Liberala kristna tar inte sex och äktenskapet på allvar. Sen de traditionella som oftast är starkare i sin tron som tycker man inte ska leka med sex eller äktenskap.
  • Anonym (Jff)

Är det inte mest typ jehovas vittnen som följer bibeln bokstavligen?!

• Anonym (Ja.)

Bad för ett tag sen att de skulle börja en kristen tjej på jobbet. Igår fick jag mitt bönesvar. Tack Gud.

• villbusa
    Anonym (Ja.) skrev 2018-10-04 03:08:02 följande:

Bad för ett tag sen att de skulle börja en kristen tjej på jobbet. Igår fick jag mitt bönesvar. Tack Gud.

Gud finns inte! Det var slumpen! Varsågod!
  • Anonym (Ja.)

Nej det va inte slumpen. Men Gud finns varsågod.

• Anonym (Också gift)
    Anonym (Ja.) skrev 2018-10-04 03:08:02 följande:

Är du man lr kvinna?
  • villbusa
    Anonym (Ja.) skrev 2018-10-04 19:46:25 följande:

Nej det va inte slumpen. Men Gud finns varsågod.

Varför kan ingen då ge ett rimligt o hållbart bevis för att Gud finns? Inget vidskepligt Mumbai jumbo... utan ett vetenskapligt hållbart bevis för guds existens???
Svar på tråden Kk som kristen??