• poolen

Vi som har BIM november 18

Hoppar på denna månaden. Stått på Depo Provera i snart mer än 15 år. Försöker bli gravid med första barnet. Tog sista injektionen vid midsommar, sprutan skulle ha tagit slut 16/9. 

Ingen graviditet i september men nu idag dök mensen upp i full styrka. Dvs ingen liten fjantig brun blödning, utan mycket, rött och klumpigt som mens brukar vara. Så glädjen är att jag iaf kommit igång direkt ( 3v) efter sprutstopp. Så nu gör vi ett nytt försök efter mensen. 

• poolen
    BIM-listan nov 

1/11 Canary, em0ma, teresee

3/11 gummsanmadde, Z1987 

5/11 Noanda 

7/11 Jojjans

8/11 Poolen

15/11 MissKelli
  • poolen
    Siri88 skrev 2018-10-06 17:38:24 följande:

Hoppar över till denna tråden då spottings kom idag och då kommer mensen som ett brev på posten imorgon eller övermorgon.

Hur länge har ni andra försökt? Kör ni med några metoder? Hittills har jag bara använt ägglossningstest men denna cykel tänkte jag tempa, äta munkpeppar och använda concieve glidmedel.

BIM-listan nov

1/11 Canary, em0ma, teresee

3/11 gummsanmadde, Z1987

5/11 Noanda

7/11 Jojjans

8/11 Poolen, Siri88

15/11 MissKelli

Har bara gjort ett försök efter Depo Proveran. Är ens osäker på om jag hade ÄL, då jag bara hade ett svagt streck på ÄL testen innan mensen kom. Så hoppas på att det kommer igång bättre till nästa månad =)
  • poolen

Inne på vad jag tror är sista mens dagen. Har senaste två dagarna droppat lite smått under dagen och typ bara varit "ordentligt" på morgonen, idag var det mest brunt på morgonen, så testar med ÄL-stickor igen. Tror jag kommer få en stegring ganska snart då ÄL stickorna var helt blanka innan mensen, gick inte ens inbillda sig ett streck. Nu när jag testade på typ mensens sista dag, eller första dagen utan mens så var det ett svagt streck. Så jag hoppas strecket fortsätter bli starkare så jag får en ÄL denna månaden och att det bara tagit en månad för hormonerna att rätta till sig efter Depo Provera.

• poolen

Skulle haft mens den 8:e då jag haft problem tidigare så gick jag på ett VUL igår. Allt såg normalt ut men inget tecken till ÄL. Och imorse dök mensen upp..Så vi tar nog en paus då jag troligtvis ska börja på Letrozol behandling. 

Svar på tråden Vi som har BIM november 18