• Nova92

Vi som har BIM november 18

Hej!

Jag kommer också över från oktober tråden! Mensen kom i söndags, en dag sent så man han ju hoppas. Men tyvärr inte, får satsa på plus i november istället.

Jag är 26 år och sambon 27, vi har inga barn och detta är 3 försöket sedan uttag av hormonspiral i augusti.

Lycka till alla! Hoppas på massa plus i november!

BIM-listan nov

1/11 Canary, em0ma, teresee, kstadtjej87

2/11 Nova92

3/11 gummsanmadde, Z1987

5/11 Noanda

7/11 Jojjans

8/11 Poolen, Siri88, Elimil

9/11 ero13

15/11 MissKelli

• Nova92

Hej, jag har använt flo sedan länge, även innan vi började försöka. Är på tredje försöket nu och började använda ägglossningstest och natura cycles. Enligt flo har jag ägglossning imorgon men testerna visar negativt, men enligt NC har jag ägglossning på lördag. Jag har även haft ont i tjejmagen idag så ägglossning g borde vara på g. Är det någon annan som haft olika ägglossning enligt olika appar? Och vad betyder det om man har negativa ÄL test men känner av ägglossningen i magen??

• Nova92
    Teresee skrev 2018-10-29 10:42:15 följande:

Så många som har BIM nu den 1:a.. Som sagt tokblankt test igår och jag lyckades hålla mig från att testa imorse. Har tyvärr både igår och idag haft riktig PMS huvudvärk. Brukar dock bara ha det dagen innan mens men nu har jag haft det i två dagar redan och enligt kalendern så ?borde? det komma först på onsdag. Så vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Är även brutalt törstig och sugen på vatten. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det?

Hur går det för er andra som har BIM denna vecka? :)

Jag har bim på fredag! Har haft ont i tjejmagen sen i fredags och kände metallsmak i lördags, och idag huvudvärk och magont idag. Lovade mig själv förra månaden att inte känna efter men magvärken går inte att inte känna. Har inte testat än, men tror inte jag kan hålla mig till fredag. Jag kommer nog testa imorgon även om jag vet att det kommer vara tokblankt.
  • Nova92
    Teresee skrev 2018-10-29 14:25:50 följande:

Jag håller tummarna för något svagt! :D

Tack! Håller tummarna för dig med! Håll oss uppdaterade :)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18