Inlägg från: ElissaLevin |Visa alla inlägg
  • ElissaLevin

BF maj/juni/juli Örebro

Ooo va kul tråd!! Jag e 25 år från Göteborg. Plussade igår efter 6 försök!! E sååå himla glad. Men samtidigt orolig över allt! Hoppas verkligen de går hela vägen. Dock fattar jag inte hur man räknar ut vilken vecka man är i? Jag hade mens sista gången 19-22 september. Va e ja i för V då?? Väldigt tidigt förstår jag. Har väldigt ömma bröst, mensvärk , ont i huvet och yr. Även lite halsbränna och torr i munnen. Sen kommer man väll börja kräkas o grejer också , jobbigt :) men jag är så glad så ja svävar på moln. Har längtat !!

• ElissaLevin

Är i V 5 och har fått så extremt ont i huvet varje dag nu.. så ont att man till slut mår illa! Igår kräktes jag 2 gånger på kvällen. Jag fryser på dagen och på kvällarna brinner jag verkligen !! Nån mer som har samma symptom?

• ElissaLevin

Oooh vad jobbigt det låter att man kräks hela tiden! Ja e bara i v 6 nu, har börjat må illa varje morgon nu o på väg att spy hela tiden ,hoppas de inte blir värre!!! Ja hatar att kräkas, ja mår psykiskt dåligt efter jag kräkts.. de blir nån konstig känsla i min kropp ja känner inte igen mig själv o jag blir rädd osäkert o otrygg, kanske nått man måste prata med psykologen ?

Svar på tråden BF maj/juni/juli Örebro