VAB FRÅGA
Finns det ingen annan förälder som kan ta hand om den "snoriga ungen"?
Finns det ingen annan förälder som kan ta hand om den "snoriga ungen"?
Jag driver egen i en galleria med svinhög hyra, stora företagslån och ingen möjlighet till att stänga en dag, öppet till 19.00 varje dag - inga anställda utan jag jobbar själv.
Sambon reser dagligen i sitt jobb i en radie av 30 mil. Många inbokningar som man inte kan boka av utan två veckors varsel
Nu har vi haft våra jobb långt innan vi skaffade barn. Vi har haft en helt fantastisk barnflicka innan, men som tyvärr ville flytta närmare sina föräldrar och nya studier.
Sen har farmor vabbat men sambon har sen fått motsvarande pengar av sina föräldrar.
Men nu är barnet så stort att det går att vara hemma själv.
Hur får du det till att vi är i behov av hjälp ekonomiskt? Svärmor vabbade och fick pengar för det.
Men min man krävde sen pengar av henne för att han anser att en farmor inte ska ha betalt
Kanske inte varken kan eller vill vara hemma, tänkt så långt?
Sen har företaget banklån också som måste betalas..
Jag har inte tänkt att jag ska vara hemma med skolbarn som kan klara sig själva
Mannen tycker inte att hans mamma är värd det, hon gör bu ingen nytta när hon vabbar. Man hinner med hushållssysslor när man är hemma en hel dag, men inte hon
Tar visst hand om mitt barn men jobbet går först och det är ingen bäbis längre
[quote=79162327][quote-nick]Anonym (Em) skrev 2018-10-23 21:46:00 följande:[/quote-nick]Menar du att hon skulle gjort era hushållssysslor?[/
Ska hon sitta på röven hela dagen medans ungen sitter vid datorn på sitt rum?
Lite nytta är inte för mycket begärt! Åtta timmar(!) och hon hade inte rört ett finger men pengar skulle hon ha