Ska barnvagnar ha företräde?
Jag brukar köra på folk med barnvagnen, då kliver några av iallafall haha.
Jag brukar köra på folk med barnvagnen, då kliver några av iallafall haha.
Ni som klagar på barnvagnar, varför är det ok för rullstolsburna personer att sitta på barnvagnsplatsen medan det blir ramaskri om man med barnvagn bokar rulllstolsplats på ex tåg?
Aaah så du vet instinktiv om personers sjukdomshistoria när du ser dem? Eller vad ger dig rätten att ge dem onda ögat för att de inte reser sig för dig?
Jag ser ung och frisk ut. Men jag kan inte stå en hel bussresa eller spårvagnsresa hem. Så nej jag reser mig inte för andra om det inte är max två hållplatser kvar för mig. Men då är det verkligen bara om det är panik för jag klarar bara att stå den sträckan med nöd och näppe. Händer att någon ber mig resa mig eller ger mig onda ögat ibland, och jag blir lika förbannad varje gång! För de vet ju INGET om min hälsa.
Nej TS... du har mycket att lära om världen och framförallt att den inte kretsar kring dig och ditt barn utan att alla andra människor där ute har sina egna historier och liv att tänka på!!
För att inte alla sjukdomar berättigar till färdtjänst! Om det nu är så viktigt att ditt barn sitter när ni åker så skaffa bil!
Nej ett barn har inte företräde vid sittplatser och bussar. Punkt slut.
(Sofie) det går absolut inte att ta dina inlägg på allvar, men jag antar att det är meningen..