Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

Vad tycker ni killar/män är viktigast?

Jag ska på en fest och har två klänningar att välja på. Min crush är där så jag vill se så sexig ut som det bara är möjligt.

Min ena klänning är inte alls urringad, man ser inte något alls av brösten. Den är däremot väldigt tight kring kroppen och faller snyggt över höfterna. Min figur kring mage/midja/höfter blir supersnygg, riktig timglasfigur eftersom jag har breda höfter och smal midja. Bra svank etc.

Den andra klänningen är ordentligt urringad och man ser ovandelen av brösten och klyftan på ett mkt snyggt sätt. Men den är lite mindre tight och faller lite tråkigare över kroppen. Resten av kroppen ser normal ut.

Jag är stolt över både min klyfta och min midja och vet inte vilken som är bäst att framhäva för en maximal sexig effekt. Kan tyvärr inte satsa på båda för hinnet inte fixa en ny klänning.

Bägge klänningar går ner på halva låret och är utsvängda i kjolen.

Ena är röd och andra är svart om det påverkar.

Jag är 35 år och ganska kort så har inga fina ben att stoltsera med. Men hoppas på en trevlig avslutning på festen ;)

Jag är en mkt ordentlig och oslampig person (introvert) så ingen risk att någon av klänningarna är för slampig så att han blir avtänd därför.

• Svar på tråden Vad tycker ni killar/män är viktigast?
  • Anonym (Sanna)

Okej bra att veta! Men det är hud du vill se då eller?

I den inte urringade så ser mina bröst stora ut och den är tight över brösten men man ser ingen hud. Det är sämre?

Har hört att så många killar är rumpkillar och vill ha fint däröver och den inte urringade är ju fin där...

Spelar svart eller röd någon roll?

• Anonym (Sanna)

Jag tror att jag är mer inne på den icke urringade eftersom den är röd... och det har jag läst någonstans ska vara ett plus vid attraktion. Den är superfin över rumpan/höfter/midja! Så man vill lägga handen där ;)

Men är osäker på detta med urringningen. Den hade varit perfekt med mer urringning. Jag har ganska stor byst till min smala kropp (Dkupa men mkt smal överkropp och tänker att det ser lite konstigt ut kanske utan urringning?

Men den svarta är ju svart så man ser inte resten av formerna lika bra... den är lite mindre tight också. Men ändå ganska tight.

Jag vet inte om killen är en rump eller bröstkille! Vad är vanligast?

Bägge framhäver min figur men olika delar av den liksom...

• Anonym (Sanna)

Jag kanske borde fota mig i bägge ikväll och lägga upp här så får ni bedöma? Så svårt att beskriva.

• Anonym (Sanna)
    t1000 skrev 2018-10-25 12:25:50 följande:

Jag är ingen byst kille. Har du en smal midja och bredare höfter är det snyggare med en tajt klänning för att framhäva det. Men skulle helt klart vara enklare att bedöma med bild.

Korta tjejer brukar ju ha en tendens att bli lite knubbiga. Men är du smal så funkar tajt klänning som sagt.

Alltså bägge är tighta. Men det märks mer på den röda än den svarta eftersom den svarta är mer svart/stretchig.

Jag är smal i kroppen med markerad smal midja och breda höfter men lite knubbig på armar och ben. De täcks inte av klänningen så påverkar nog inte valet. Ska fota ikväll så får du se. Kommer hem en stund vid 17-18 innan jag har kvällsjobb. Uppskattar all input då för festen är imorgon!
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2018-10-25 13:28:33 följande:

Tycker du ska ta den urringade finns inget vackrare än snygga kvinnobröst.

Jag hade även föredragit att klänningen varit lite kortare det är ju sjukt sexigt då ni visar mer av låren. 

Den är ganska kort fast inte oanständigt kort :).Du får se på bilderna sedan.

Jaa jag är nog bekväm i bägge. Men överdelen av den svarta och underdelen av röda är bättre imo ???? så blir så kluven.

Men ni kanske får en stark åsikt efter bilderna. Hoppas det :)
  • Anonym (Sanna)

Okej här är bilderna. Försökte ta ur både fördelaktiga och mindre fina vinklar så ni får ett helhetsintryck.

Jag kommer inte ha skor för det är en hemmafest men har tänkt ha ljusa eller mörka stay ups (som är höga så de inte syns under klänningen). Är brunett om det påverkar.

• Anonym (Sanna)
    villbusa skrev 2018-10-25 17:46:05 följande:

Det viktigaste för mig som man är vad som finns i klänningen. En intelligent person med humor o glimten i ögat blir alltid intressant oavsett vilka trasor hon har på sig..

Jag försöker bete mig intelligent och trevligt men vill gärna ha det lilla extra med klänningen :) Han känner mig från jobbet och tycker förhoppningsvis att jag är trevlig, men vill ju att han ska börja tänka på mig som mer än en trevlig arbetskamrat och bli sugen :) Få upp ögonen för mig helt enkelt.
  • Anonym (Sanna)

Tusen tack för alla snälla kommentarer :) <3 Det verkar som att de flesta föredrar den röda så det blir nog den. Jag litar på era råd för känner mig lika fin i bägge fast på olika sätt så därför var det så svårt att välja.

Mogen man: jag kommer inte ha skor på festen. Kommer ha höga stay ups bara (som inte syns att det är såna men för att känna mig lite extra fin) :) Hade gärna haft klackar men det är hemma hos en kollega och då tror jag man brukar ta av skorna.

Borde jag ha svarta eller hudfärgade stay ups? Svart ser mer påklätt ut, vet inte om det är bra eller dåligt?

• Anonym (Sanna)

Jag tog den röda och kände mig snygg men det gick inte så bra ändå. Har känt att vi klickat bra på jobbet men kanske var det bara som kollegor eller så blev han besviken över ngt han såg. Det kändes verkligen som att det bara var den sista pushen som behövdes för ett hångel så jag är så besviken nu.

Fick dessutom inte en enda komplimang under kvällen av mina tjejkompisar som jag annars får. Konstigt.

Jag pratade lite med honom under den senare delen av kvällen men han höll det väldigt jobbrelaterat konstigt nog (vi har pratat om privata saker på jobbet innan så det är också konstigt). Jag höll mig relativt nykter och var inte för på heller. Hade tänkt stjäla en kram innan jag gick hem (vi har inte kramats innan men tänkte det var mer normalt efter en fest) men var så ledsen och besviken då att jag struntade i det.

Han gav åtminstone ingen annan tjej uppmärksamhet heller utan pratade nästan bara med manliga kollegor och gullade med katten i huset. Blev nästan svartsjuk på katten :/

Mongoliet: du har nog rätt, jag är nog lite kobent. Har inte tänkt på det tidigare men när du säger det så kom jag att tänka på att mina skor nöts mer på insidan än utsidan av sulan.

Du som ville veta om den röda klänningen; den är köpt på h&m bara, märket Divided. Men var ett par år sedan.

Svar på tråden Vad tycker ni killar/män är viktigast?