Vad tycker ni killar/män är viktigast?
Jag ska på en fest och har två klänningar att välja på. Min crush är där så jag vill se så sexig ut som det bara är möjligt.
Min ena klänning är inte alls urringad, man ser inte något alls av brösten. Den är däremot väldigt tight kring kroppen och faller snyggt över höfterna. Min figur kring mage/midja/höfter blir supersnygg, riktig timglasfigur eftersom jag har breda höfter och smal midja. Bra svank etc.
Den andra klänningen är ordentligt urringad och man ser ovandelen av brösten och klyftan på ett mkt snyggt sätt. Men den är lite mindre tight och faller lite tråkigare över kroppen. Resten av kroppen ser normal ut.
Jag är stolt över både min klyfta och min midja och vet inte vilken som är bäst att framhäva för en maximal sexig effekt. Kan tyvärr inte satsa på båda för hinnet inte fixa en ny klänning.
Bägge klänningar går ner på halva låret och är utsvängda i kjolen.
Ena är röd och andra är svart om det påverkar.
Jag är 35 år och ganska kort så har inga fina ben att stoltsera med. Men hoppas på en trevlig avslutning på festen ;)
Jag är en mkt ordentlig och oslampig person (introvert) så ingen risk att någon av klänningarna är för slampig så att han blir avtänd därför.