Anonym (Sanna) skrev 2018-10-28 14:27:56 följande:
Jag tog den röda och kände mig snygg men det gick inte så bra ändå. Har känt att vi klickat bra på jobbet men kanske var det bara som kollegor eller så blev han besviken över ngt han såg. Det kändes verkligen som att det bara var den sista pushen som behövdes för ett hångel så jag är så besviken nu.
Fick dessutom inte en enda komplimang under kvällen av mina tjejkompisar som jag annars får. Konstigt.
Jag pratade lite med honom under den senare delen av kvällen men han höll det väldigt jobbrelaterat konstigt nog (vi har pratat om privata saker på jobbet innan så det är också konstigt). Jag höll mig relativt nykter och var inte för på heller. Hade tänkt stjäla en kram innan jag gick hem (vi har inte kramats innan men tänkte det var mer normalt efter en fest) men var så ledsen och besviken då att jag struntade i det.
Han gav åtminstone ingen annan tjej uppmärksamhet heller utan pratade nästan bara med manliga kollegor och gullade med katten i huset. Blev nästan svartsjuk på katten :/
Mongoliet: du har nog rätt, jag är nog lite kobent. Har inte tänkt på det tidigare men när du säger det så kom jag att tänka på att mina skor nöts mer på insidan än utsidan av sulan.
Du som ville veta om den röda klänningen; den är köpt på h&m bara, märket Divided. Men var ett par år sedan.
Det verkar som att du jobbar på ett ställe där folk är extremt måna om sitt rykte på jobbet och inte vill ställa till med några företagsfestskandaler.
M.a.o. inget bra tillfälle att ragga på, även för en kalspingla som du.