Inlägg från: Anonym (skor!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (skor!)

Vad tycker ni killar/män är viktigast?

Anonym (Sanna) skrev 2018-10-25 20:01:29 följande:

Tusen tack för alla snälla kommentarer :) <3 Det verkar som att de flesta föredrar den röda så det blir nog den. Jag litar på era råd för känner mig lika fin i bägge fast på olika sätt så därför var det så svårt att välja.

Mogen man: jag kommer inte ha skor på festen. Kommer ha höga stay ups bara (som inte syns att det är såna men för att känna mig lite extra fin) :) Hade gärna haft klackar men det är hemma hos en kollega och då tror jag man brukar ta av skorna.

Borde jag ha svarta eller hudfärgade stay ups? Svart ser mer påklätt ut, vet inte om det är bra eller dåligt?

Till en sån klänning ska du självklart ha skor. Annars känns det bara halvklätt tycker jag. Även om det är hemma hos en kollega. Är det en strumpläst-tillställning tycker jag att klänningen är i överkant... skulle rekommendera något mindre utmanande i så fall. Du är snygg i båda klänningar dock.
  • Anonym (skor!)
    Anonym (Sanna) skrev 2018-10-28 14:27:56 följande:

Jag tog den röda och kände mig snygg men det gick inte så bra ändå. Har känt att vi klickat bra på jobbet men kanske var det bara som kollegor eller så blev han besviken över ngt han såg. Det kändes verkligen som att det bara var den sista pushen som behövdes för ett hångel så jag är så besviken nu.

Fick dessutom inte en enda komplimang under kvällen av mina tjejkompisar som jag annars får. Konstigt.

Jag pratade lite med honom under den senare delen av kvällen men han höll det väldigt jobbrelaterat konstigt nog (vi har pratat om privata saker på jobbet innan så det är också konstigt). Jag höll mig relativt nykter och var inte för på heller. Hade tänkt stjäla en kram innan jag gick hem (vi har inte kramats innan men tänkte det var mer normalt efter en fest) men var så ledsen och besviken då att jag struntade i det.

Han gav åtminstone ingen annan tjej uppmärksamhet heller utan pratade nästan bara med manliga kollegor och gullade med katten i huset. Blev nästan svartsjuk på katten :/

Mongoliet: du har nog rätt, jag är nog lite kobent. Har inte tänkt på det tidigare men när du säger det så kom jag att tänka på att mina skor nöts mer på insidan än utsidan av sulan.

Du som ville veta om den röda klänningen; den är köpt på h&m bara, märket Divided. Men var ett par år sedan.

Så trist! Men det kanske var det bästa som skedde, det kan bli fel att försöka göra en professionell relation till någonting annat. Pinsamt om man får nobben, och om inte, jobbigt ifall det skulle ta slut. Kanske är han inte alls attraherad av dig och förstod att du är det, eller också är han attraherad men själv rädd att det ska bli awkward mellan er.
Svar på tråden Vad tycker ni killar/män är viktigast?