Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)

Låt din snubbe avgöra det.
    Inte en massa muppar o flåstomtar på nätet.
    JAG skiter lite (mycket) i hur de ser ut.  Bryr mig mer om vad man får göra med dem. Känns viktigare tycker jag.

• Anonym (??)

Klart hon skäms för dem.
    Men - det beror på att hon inte ens frågat sin snubbe - bara ett forum fullt med muppjävlar här på nätet ???
    Skulle vilja visa bild på min 50-åriga kärrings bröst.
    Står INTE rakt upp när hon ligget på rygg
    Har INTE konstant knopstånd
    MEN - man får smeka, suga, nafsa och ...... bara somna i sked med en tutte i handen ...så  skönt.
    Och du!!! en kärring i den åldern med komplex och sådana pattar ...
    Me like!!

• Anonym (??)
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-10-26 21:50:37 följande:
    Anonym (??) skrev 2018-10-26 21:07:13 följande:

Klart hon skäms för dem.

Men - det beror på att hon inte ens frågat sin snubbe - bara ett forum fullt med muppjävlar här på nätet ???

Skulle vilja visa bild på min 50-åriga kärrings bröst.

Står INTE rakt upp när hon ligget på rygg

Har INTE konstant knopstånd

MEN - man får smeka, suga, nafsa och ...... bara somna i sked med en tutte i handen ...så  skönt.

Och du!!! en kärring i den åldern med komplex och sådana pattar ...

Me like!!

Jag skrev lite tokigt i min text såg jag. Jag snarare KÄnner att jag inte kan fråga honom för att jag vet att han inte hade svarat ärligt om han inte tyckte om dom. Självklart har vi pratat om mina bröst och han säger ju att han tycker dom är jättefina.

Han vet om att jag bett anonyma dela med sig av sina åsikter och jag läste även upp några svar för honom. Sa till honom att det är inte det att främlingars åsikter betyder mer för mig, utan att jag har lättare att ändra min egen åsikt för att anonyma främlingar har ingen anledning att ljuga för mig.

Ni verkar ha en god, nära relation, du och din partner. Härligt!
    Älskar hennes bröst.
    Kan inte ligga nära utan att känna ..runt hela eller bara runt vårtan ...skönt.
    Behöver inte alls bli sex, tycker bara om att känna. Och hon låter mig göra det också...och tycker om det ... gillar att retas med mig ,,
    Tror faktiskt att vi är bra för varandra på ... riktigt
    Hon vet det .... men jag erkänner det inte....hahahaha 
  • Anonym (??)
    Anonym (??) skrev 2018-10-26 22:05:07 följande:
    Älskar hennes bröst.
    Kan inte ligga nära utan att känna ..runt hela eller bara runt vårtan ...skönt.
    Behöver inte alls bli sex, tycker bara om att känna. Och hon låter mig göra det också...och tycker om det ... gillar att retas med mig ,,
    Tror faktiskt att vi är bra för varandra på ... riktigt
    Hon vet det .... men jag erkänner det inte....hahahaha 
    Hon bryr sig mer om HUR de ser u
    JAG -  bryr mig mer om att jag får känna på dem.
    Älskar det ...somnar gott då ... hon vet det också ... me like ...
    Bröst är ...fantastiska ... men kvinnan MED brösten och vad hon tillåter är ännu mer ... mmmmmmmmmmmmmmm
Svar på tråden Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)