Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)
Jag slutade amma vårt barn för en tid sedan. Nu har mina bröst tömts och dom är riktigt ledsna och ja, tomma. Tyvärr känner jag mig inte så attraktiv som jag brukade. Har inte riktigt hittat tillbaka till mig själv sen jag fick barn, sömnen är lite si sådär och självklart har jag inte så mkt tid att underhålla mitt utseende. Allt detta tillsammans med mina tråkiga bröst gör att jag tappat sexlusten totalt.. jag behöver känna mig fin och sexig för att mig kåt.
Nu funderar jag på om jag ska börja spara ihop pengar för en bröstoperation. Men jag vill ha fler objektiva åsikter. Vill veta hur andra ser mina bröst. Kan inte fråga min man för han skulle aldrig vara helt ärlig om vad han tyckte. Dessutom så förstår jag ju att det finns en risk att jag är väldigt självkritisk. Känns inte jättelockande att utsätta mig för en operation..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-10-27 11:00
Vill ta tillfället i akt och tacka alla som engagerat sig(i mina bröst.) Som jag skrev till någon tidigare så känns det kanske lite pinsamt att åsikter från främlingar fått mig på bättre tankar. Missförstå mig rätt, min bröst ser likadana ut idag som igår, men jag har nog fått lite annat perspektiv.
Jag har ju trots allt mer att erbjuda än ett par bröst, många fysiska attribut och egenskaper som jag faktiskt tycker om. I slutändan så är det ju dessutom bara ett par bröst och detta är ju garanterat inte deras sista utseende i livet.
Så tack, och låt oss nu aldrig göra detta igen!
Ha en fortsatt trevlig dag, allesammans!