Inlägg från: Anonym (..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (..)

Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)

Anonym (fina!) skrev 2018-10-26 20:28:40 följande:

Dina bröst är ju jättefina! (Jag är bisexuell tjej)

Sen har du gett ett barn den bästa starten i livet! Det är vackert i sej.

Jag förstår mej absolut inte på sådana som kan amma men inte gör det. Såna vill inte sina barns bästa och borde därför inte ha barn.

Silikon, usch! Nu var det ett tag sen jag kände på några, men alla jag känt på för 10+ år sedan har varit hårdare än naturliga och inte känts roliga alls.

Hjälp vilka åsikter du har! Så om man inte vill amma ska man inte ha barn? Är du medveten om att bröstmjölk inte är "det bästa man kan ge sitt nyfödda barn"? Det bästa man kan ge ett barn är att tillgodose dess behov; Värme, närhet, kärlek, trygghet, torr blöja, sömn, mat. Det sistnämnda behovet går att tillfredsställa även med ersättning. Nej, jag är inte en flaskmatande mamma som tog illa upp av din kommentar. Jag har tre barn och har ammat alla tre. Men skulle aldrig få för mig att se ner på någon som valt bort amningen, oavsett orsak!

Jag har silikonbröst, de känns precis som naturliga så du behöver inte alls skriva "usch" av den anledningen. Om man sedan föredrar silikon eller naturliga för hur de ser ut, det är ju upp till var och en. Jag hade bra form och fasthet på mina innan, men ville ha större. Nu är de helt perfekta.. enligt mig.
Svar på tråden Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)