AK78 skrev 2018-11-16 22:17:03 följande:
Har haft tur alla fyra gånger och sluppit illamående, ömma bröst, foglossning och andra typiska krämpor. Men det är skillnad på att vara gravid som 20nånting och 40.. haha.. Förra graviditeten och denna har jag mycket halsbränna men överlever. Är tacksam över att jag mår så bra och haft såpass lätta förlossningar. Amningen däremot.. där får jag tyvärr inte till det! Ledsamt.
Men gud så skönt! Blev lite avis nu ;]..
Lätta förlossningar har ja oxå. Från 6cm till 10cm och ute på 8 minuter på 2 av 3 förlossningar :) så det e Väldigt skönt.. Mannen missa nr 3 då det gick så fort och han var nere och betala parkeringen på sjukhuset. Haha!
Han öppnade dörren och stängde igen då han trodde han gick in i fel rum stackarn.
Amningen funkar inte för Mig heller. Har bara mjölk i ett bröst konstigt nog och så har alla mina barn kort tungband så dom ej fått tag.
Denna gången ska jag enbart pumpa för att slippa dessa timmar + att minsta är 1år o 4 månader då som kommer behöva tid oxå. :) vissa tycker det är egoistiskt men det är det enda som funkar för mig...