Anonym (4an) skrev 2019-02-06 11:55:10 följande:
Tack snälla!!
Åh då är du mer än halvvägs
Har du mått illa och varit trött även de andra graviditeterna? Skönt att det har släppt nu!!
Två täta uppdelat i två perioder alltså mina äldsta är 20 mån mellan och tänkte att vi skulle ha två till täta, men det blev inte så men nu så.. och troligen bara en till nu men det vet man ju aldrig
Jag har tidigare gånger mått lite illa fram till ca v 12 men sen har jag haft massor med åderbrock i både ben och underliv så det ser jag icke fram emot. Men nu jobbar jag bara hemifrån och har inga småbarn så nu finns möjlighet att promenera mycket varvat med vila!!
Kände mig lätt desperat att få dela med mig då maken är utomlands på en intensiv jobbresa och kan inte riktigt "störa" honom med detta ännu....
Ja illamående har ja varit typ varje gång, men inte så trött. Nu e de ju kanske skillnad med en liten som far överallt. Haha
Har 20 månader mellan mina äldsta med :)
Blir 16 månader mellan nr 3 och nr 4 :)
Haha nja ja skulle inte ha fler efter nr 2 och absolut inga fler efter nr 3
Härligt med rul. Gjorde mitt för några veckor sen. Skulle kolla könet men räkan valde att lägga benen i kors och vägra flytta på dom.
Fick Veta att jag har moderkakan lågt, så ska tillbaka v 32 för o se om den flyttat sig och sedan göra tillväxt ul då jag alltid ligger på gränsen till diabetes under graviditeten :)
Men ser det som ett plus att få se räkan igen då. Hihi