Inlägg från: Kellie13 |Visa alla inlägg
  • Kellie13

Bra tips någon?

Jennn skrev 2018-11-13 07:31:11 följande:

Hej!

Min son är 7 veckor på fredag och har sina skrikiga perioder på dagarna men mest på kvällen. Vi kör NAN 1 och Semper droppar ( rekommenderat av barnmorska) han har tagit det nu i 13 dagar, märker ingen skillnad på skriket men han pruttar mer. Har testar allt, all ersättning och olika droppar. Fortfarande skrikig. Ser att han han har ont i magen. Masserar osv oxå. Vilken ålder gick erat barns magont bort? Förstår ju att det blir bättre med tiden!

När magontet går bort, blev mer i vardagen lättare för bebisen? Att lägga den osv? Löstes många problem då?

Vår son är snart 4 månader och oj vad vi har haft det jobbigt med hans mage, han hade kolik tills för 1 månad sen ungefär men problemet har inte försvunnit helt. Koliken är borta men han har fortfarande problem med gaser som håller honom och mig vaken om nätterna. Har varit vaken sen kl halv 1 inatt pga hans mage o jag längtar tills det är över!
  • Kellie13
    Jennn skrev 2018-11-13 19:35:53 följande:
    Åh vad jobbigt! Jag såg ett tips här på hemsidan och testade, tyckte det funkade bra! Sätt han i en gunga eller en stol med vibrator, får igång magen och han blir tyst en stund!
    hehe ja det var jag som tipsade om det 
  • Kellie13
    Jennn skrev 2018-11-14 07:50:34 följande:
    Väldigt bra tips måste jag säga, tack! Han älskar det:)
    aha va bra! köpte du den babysittern som jag tipsade om? På cdon.com?
  • Kellie13
    Jennn skrev 2018-11-15 07:57:25 följande:
    Har en swing hänga med vibrator i, aldrig använt, men nu gör jag!:)
    ok vad e det? hehe
Svar på tråden Bra tips någon?