Startat ivf i Umeå november 2018
Hej! Vi gör ivf hos livio i Umeå. Har ruvat 4 gånger och ska snart sätta in mitt sista i frysen. Tar sprutor just nu och testar göra akupunktur.
Hej! Vi gör ivf hos livio i Umeå. Har ruvat 4 gånger och ska snart sätta in mitt sista i frysen. Tar sprutor just nu och testar göra akupunktur.
Tillägger att jag även testat att göra LEI inför kommande återföring
De skrapar lite på livmodern, så när man gör återföring så ska det hjälpa embryot att fästa (förhoppningsvis). Ska åka idag och göra fet så får se om lei eller akupunktur hjälper mig.
Tack ???? hur går det för dig? Vilken vecka är du i? Vilket försök lyckades du på? Jag hoppas verkligen det fäster den här gången och stannar men det känns helt omöjligt stt de skulle hända mig. Har du fått tillbaka embryon eller blastocyst?
Har testat ostimulerat en gång annars har det varit samma de andra gångerna. Nu ruvar jag och inför Den här gången gjorde jag LEI som jag ibte gjort förut, och så gör jag akupunktur men det gör jag privat för Umeå har inte det som behandling. Imorgon är det en vecka sedan jag gjorde fet, försöker hålla mig från att inte tjuvtesta, har testdag 27/2. Tycker det är dåligt att man själv måste googla fram olika förslag att testa på inför varje försök och att man inte får något förslag av läkaren, tur det finns sånna här forum.
Hej alla!
Nu har vi fått ny tid på Livio igen, så nu kommer man snart att börja hänga där igen. Med nya sprutor, så vi får hoppas att det blir en förändring nu än de tidigare behandlingarna.
@RobinSparkles och @SevenSeas - Det är så skoj att läsa att det går bra för er båda! Försök att slappna av och njuta av allt, även om det fortfarande känns orealistiskt. Och strunta i vad folk tisslar och tasslar om. Fortsätter det, är det ju lika bra att konfrontera dem. Tro på dig själv och prata med dem som sprider skvallret. Enda sättet att få tyst på det hela, men det förutsätter ju att du känner dig stark nog att göra det.
@Pigellin - Då kanske vi springer på varandra där uppe. 4 ruvningar - har du fått samma sprutor och protokoll varje gång, eller har ni fått byta under tidens gång? Och - Lycka till nu efter FET. Hoppas att det går hem den här gången!