Inlägg från: FreshLinen |Visa alla inlägg
  • FreshLinen

Vilken är den bästa magic wand?

Finns ingen som klår denna!

Vet att du o jag har pratat om denna förut, ts.

Jag har sålt leksaker, provat många men personligen är detta en grym grej i rätta händer!

Upplever nya orgasmer varje gång min sambo anvönder den på mig. Fontän 100% garanti. Multipla orgasmer-yes!

Den är liten, kraftfull, söt o steglös. Finns med eller utan sladd.

Finns att köpa på taboo i malmö
  • FreshLinen
    FreshLinen skrev 2018-11-27 16:55:05 följande:

Finns ingen som klår denna!

Vet att du o jag har pratat om denna förut, ts.

Jag har sålt leksaker, provat många men personligen är detta en grym grej i rätta händer!

Upplever nya orgasmer varje gång min sambo anvönder den på mig. Fontän 100% garanti. Multipla orgasmer-yes!

Den är liten, kraftfull, söt o steglös. Finns med eller utan sladd.

Finns att köpa på taboo i malmö

Syns bilden?

Den heter PalmPower Wand iallafall
  • FreshLinen
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-29 21:02:40 följande:

Är den sladdlösa lika stark som den med sladd? Brukar vara lite klenare med uppladdningsbara men smidigt att slippa sladden..

Det finns ingen som klår palmwand i styrka jag lovar!

Även wands som tex Doxy o Hitachi når inte dit. Ytan på stora wands förstör känslan o bedövar men alla funkar olika. Vad gillar din tjej? Gissar att det är på henne du ska använda?

Det är samma oavsett sladd.
  • FreshLinen
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-30 09:03:03 följande:

Tack för ditt svar. Precis har även kollat på Doxy och den sägs vara den bästa, men den är ju precis som föregångaren Hitachi väldigt stor klumpig.

Power widen verkar ju liten och behändig och kan nog användas på lite andra sätt än de större varianterna ;)

Men bra då ska jag köpa den sladdriga här nu då :)

Tack så jättemycket för tipsen, var nog just du som skrev om denna i en tidigare teråd här med som jag läste, så kul att du hörda av dig här igen.

Jag har en Doxy som snurrar över 10.000rpm men den är ju från början gjord för att massera o bedöva ömma muskler så har man det stora huvet mot muttan för länge så tappar jag iallafall känsel o blir till sist irriterad o frustrerad istället för att man inte kommer förbi förkänslan o får sin efterlängtade orgasm. Men palmwanden kommer jag minst 4ggr på 10min. Brännskador kan man lätt få av stora wands oxå. Soeciellt im man har endagsstubb på musen. Då skaver o bränner d eftersom man är fuktig.

Hoppas ni hittar nått som passar er smak!

Lycka till o ha så kul
  • FreshLinen
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-30 09:03:03 följande:

Tack för ditt svar. Precis har även kollat på Doxy och den sägs vara den bästa, men den är ju precis som föregångaren Hitachi väldigt stor klumpig.

Power widen verkar ju liten och behändig och kan nog användas på lite andra sätt än de större varianterna ;)

Men bra då ska jag köpa den sladdriga här nu då :)

Tack så jättemycket för tipsen, var nog just du som skrev om denna i en tidigare teråd här med som jag läste, så kul att du hörda av dig här igen.

Kvaliteten på Doxyn är dock väldigt gedigen jömfört med Hitachi tex. Den är lagom stor att hålla och är inte för tung heller. Nackdelen är att den startar på en hög nivå o därför blir för mycket från början men sen för lite som sagt.
Svar på tråden Vilken är den bästa magic wand?