Inlägg från: Carolinebffeb19 |Visa alla inlägg
  • Carolinebffeb19

Vill gissa kön, UL

Åå gissa gärna på min! :) Bild från v12 när vi gjorde kub. Spännande att få höra vad gissningen blir :) Jag vet ej men har mina aningar...

• Carolinebffeb19

Okej jag vet e sjutton vad som blir fel men vill du gissa så sök gärna upp min tråd gissa kön :) svara jättegärna där!

• Carolinebffeb19

Har försökt flera gånger att lägga in bilden från Kub men det går ej, sidan verkar fungera sådär bra dessvärre. Man ska kunna söka på trådar någonstans och då heter min :) Gissa kön. Jag vet att en heter exakt likadant men kika efter mitt namn så kommer du nog rätt. Om du orkar och vill dvs :)

• Carolinebffeb19
    snorpan91 skrev 2018-12-11 19:41:34 följande:

Inte jag heller :( försöker igen. Den är tagen 12+4 kan jag passa på att tillägga.

Kul att det fungerade för dig att lägga in bild, för mig verkar det kört! Jag tror i alla fall att du väntar en pojke :) <3
  • Carolinebffeb19
    Carolinebffeb19 skrev 2018-12-11 20:29:37 följande:

Kul att det fungerade för dig att lägga in bild, för mig verkar det kört! Jag tror i alla fall att du väntar en pojke :) <3

• Carolinebffeb19
    snorpan91 skrev 2018-12-11 19:41:34 följande:

Inte jag heller :( försöker igen. Den är tagen 12+4 kan jag passa på att tillägga.

Försökte lägga in min bild igen men är verkligen hopplöst! Hur fick du det att fungera? Jag får väl starta en ny tråd igen då med Gissa Kön typ.. känns ju dock lite onödigt men :)
  • Carolinebffeb19
    snorpan91 skrev 2018-12-12 17:28:29 följande:

Tog en annan bild helt enkelt, haha. Den som funkade var en screenahot av den ?riktiga?, så pröva det kanske :)

Haha tack det fungerade ju! Toppen! Nu får ni gärna gissa på min med :)
  • Carolinebffeb19
    fritil9 skrev 2018-12-12 23:30:33 följande:

Å svår, men tror tjej! :)

Tack för din gissning :) ska bli så kul den dagen man får se vem som gömmer sig därinne <3
Svar på tråden Vill gissa kön, UL