• Loppan8604

Ser ni något streck?! Bild

Hej!

Vad ser ni? Något streck? Någon som fått de så här utan att vara gravid?

• Svar på tråden Ser ni något streck?! Bild
  • Loppan8604

Jag tog testet i morse med morgon urin. Vet ej när jag har BMI. Har hormonspiral. Ska opereras på onsdag så hade varit bra å veta va detta e. Blev gravid i augusti med en annan hormonspiral (som satt rätt) till läkarnas förvåning. Dock satt den i vänster äggledare som opererades bort. Jag e på dag 42 i cykeln men de e ju inte konstigt med spiral.

• Loppan8604

Jag tog testet i morse med morgon urin. Vet ej när jag har BMI. Har hormonspiral. Ska opereras på onsdag så hade varit bra å veta va detta e. Blev gravid i augusti med en annan hormonspiral (som satt rätt) till läkarnas förvåning. Dock satt den i vänster äggledare som opererades bort. Jag e på dag 42 i cykeln men de e ju inte konstigt med spiral.

• Loppan8604

Tack! Jag vet inte vad jag känner. Detta blir nr4 i så fall. Å killen vill inte... tror ja.

• Loppan8604

Har köpt hem fler tester så får vänts å se.... vet inte om jag vågar testa imorgon elller om ja ska vänta till söndag....

Woopsie skrev 2019-01-04 18:51:52 följande:

Jag tycker det ser misstänkt gravid ut faktiskt.

Woopsie skrev 2019-01-04 18:51:52 följande:

Jag tycker det ser misstänkt gravid ut faktiskt.

• Loppan8604

Tog ett test till. Detta va svagare nästan obefintligt. Tar de som att jag inte e gravid.

• Loppan8604

Första gånge De händer mig med! Men men detta sista tar ja som negativt ja med. Men de andra har ett streck både nytestatv å nu.

felicityporter skrev 2019-01-06 14:55:49 följande:

Oj, detta test var negativt enligt mig. Är Clear Blue verkligen så dåliga? Tycker att jag hört fler som säger att Clear Blue gett falskt positiva/rejäla spökstreck men har bara testat med CB en gång själv så har ingen egen erfarenhet direkt.

Svar på tråden Ser ni något streck?! Bild