Xrissy skrev 2019-01-31 10:07:25 följande:
Det här är helt sjukt och jag kan fortfarande inte riktigt ta in det... vi hade bestämt att testa på söndag, ruvardag 13. Testdag är satt till 8/2. Men så vaknade jag upp imorse och kände att jag var tvungen att testa. Ingen särskild anledning, jag har inga tydliga symptom eller liknande. Ville bara göra det typ för att jag är på dag 29 i min cykel och alltså kan få mens när som helst.
Har köpt små stickor med tidiga test. Och chocken när jag fick två streck går inte att beskriva. Ringde maken som hade hunnit till jobbet med orden ?Kan du komma hem, jag tror att jag är gravid...? Helt darrig tog jag ett till test som om möjligt hade ett ännu starkare streck. Shit vad jag grät. Har aldrig testat positivt under hela tiden som vi har försökt, 3 år. Och så fäster det på första insättningen.
Vi försöker fortfarande att inte ta ut något i förskott, medvetna om att det fortfarande är extremt tidigt. Men vi vet i alla fall att jag kan bli gravid! Nu måste jag bara hålla mig från att testa varje dag fram till testdag haha ;)
Ååååh grattis! Hoppas det går hela vägen! Nu måste du såklart sammanfatta lite vilka eventuella "symptom" du haft ;)
Har testdag 8/2 också, hoppas ha samma tur som du :D