Vi som ruvar just nu!
Hoppar in här...
Är fr om igår också ruvare med ett 2-dagars embryo.
Har precis som flera av er fått väldigt sen testdag, 18 dagar från insättning! Kommer bli en låååång väntan!
Hoppar in här...
Är fr om igår också ruvare med ett 2-dagars embryo.
Har precis som flera av er fått väldigt sen testdag, 18 dagar från insättning! Kommer bli en låååång väntan!
Välkommen AHG! Ja väntan känns såå lång! Vilket är lite knasigt då man väntat såå länge på allt annat i ibf processen! Haha. Jag påbörjade min ivf resa i maj och gör mitt första försök nu :)
Hade ägglossning den 14/1. Insättning 18/1. Pos test ikväll. Svagt streck men det var drä. Sååå glad. Nu hoppas jag bara strecket håller sig kvar! Ska testa imorgon bitti igen. Galet med känslor!!
Taaack!! :) :)
Hoppar också in här, är på ruvardag 3 med blastocyst. Testdag om nästan två veckor men kommer nog testa på rd 6 pga nyfikenhet
Här är ännu en ruvare! :) första gången för mig, efter den andra ivfbehandlingen. Är på rd 3 med en tredagars. Känner mig lugn och rätt harmonisk än så länge, även om det kanske går åt skogen så känns det fint nu att gå och bära på vårt lilla frö <3
Fick testdag långt fram, den 15/2, så tre veckor efter äggplocket. Lär inte kunna hålla mig från att testa innan..
Har ni andra fått gravtest av kliniken? Jag har läst att många får det men vi fick bara info att vi ska använda ett känsligt test, typ clearblue.
Tack! Jag, lång väntan! Kunde inte hålla mig så jag testade ikväll på rd 5, negativt! Men testar igen om 2 dar om ingen mens...
Jag ruvar på en blastocyst sedan i måndags, dvs dag 4 idag, och har haft ganska mycket hugg, stickningar osv i magen sedan igår eftermiddag. Tror ni det är bara lutinus? Har tagit lutinus i nio dagar nu men det började som sagt igår. Hoppas så att det ska betyda något men :/ Första gången för mig så vet inte vad jag kan vänta mig riktigt. Testdag 8 februari och vi kommer vänta tills dess... Bim på måndag annars.
Ja det är ju många faktorer som man i en naturlig cykel kan bortse från... Men idag har jag hittills inte känt nånting iaf. Igår kväll hade jag riktigt ont. Tror lutinus eller nåt sånt.
Nu har jag i alla fall fått mens ordentligt så tyvärr blev det inget. Måste ju fortsätta med lutinus och testa på testdag ändå men. Vi har sagt att vi gör FET så snabbt som möjligt.