• Väntarinnan

Vi som ruvar just nu!

Hej Ylwalii! Jag har också BIM på söndag... alltså imorgon. Men testdag först på fredag. Hur har det gått för dig?

Sjölv är jag så himla nervös att mensen kommer när som helst. Hade rejält mycket mensvärk igår och det kändes på alla sätt som inför en vanlig mens när jag la mig. Men vaknade med ljusrosa lutinus istället. Nu har jag svårt fokusera på vanliga grejer! Vill ju sluta undra...

• Väntarinnan
    ylwalii skrev 2019-04-11 07:29:00 följande:

Hej,

Min mens kom som planerat och jag har testat negativt. Har inte haft några symtom. Det här var ju sista försöket. Väntar nu på att de ska ringa tillbaka så jag får höra vad nästa steg blir. 

Hur går det själv? *hoppas på positivt resultat*

Åh vad synd Ylwali! Jag har testat negativt två gånger, i måndags och idag... Men tredje försöket måste vara jobbigast. Skickar en stor kram till dig ??? . Hoppas ni hittar en väg vidare som är möjlig!
  • Väntarinnan
    ylwalii skrev 2019-04-11 07:29:00 följande:

Hej,

Min mens kom som planerat och jag har testat negativt. Har inte haft några symtom. Det här var ju sista försöket. Väntar nu på att de ska ringa tillbaka så jag får höra vad nästa steg blir. 

Hur går det själv? *hoppas på positivt resultat*

Hej Ylwalii! Vad trist att höra! Följer gärna dig vidare om du vill fortsätta skriva om vad som händer :)
Svar på tråden Vi som ruvar just nu!