LimeLime skrev 2019-06-26 23:21:11 följande:
Färre befruktade denna gången därför blev det ett 3dagars ist för blastocyst. Hur mår du nu under ruvartiden känner du några symtom? Jag tycker det är jobbigt med alla mediciner som ger samma symtom som graviditet man vågar inte lita på kroppen alls. Har du funderingar på att tjuvtesta eller tror du att du kan hålla dig till testdagen?
Okej! Jag mår bra, det enda jag känner är att mina bröstvårtor är otroligt ömma och jag vet inte om jag inbillar mig men mina bröst känns större. Men precis som du säger vågar man inte fundera för mycket för jag vet ju inte om det är en effekt av hormonerna. Kan ju vara samma symtom för mens också... Nu tar jag lutinus 3 ggr/dag. Vad tar du? Och hur mår du? Känner du något?
Nja, tanken har slagit mig men jag vet inte om jag vågar. Hur tänker du? Du hade tjuvtestat innan va? Min kille är dock inte hemma på testdagen och det är klinikens sista dag så senast den dagen blir det ju. Men det hade varit roligt att göra det ihop också, två dagar innan isåfall. Min testdag är dag 16, vad har du fått för dag? Verkar som alla får olika där också :)