Vi som ruvar just nu!
De är ett plus!! När tog du ovitrelle? och har du 2-dagars eller 5?
GRATTIS vågar jag säga!
TACK! Vågar inte tro på det riktigt än men har hittills aldrig sett i närheten av ett streck innan!
De är ett plus!! När tog du ovitrelle? och har du 2-dagars eller 5?
GRATTIS vågar jag säga!
Det är absolut ett streck! :) grattis!!!!!
Grattis till ditt plus! Underbart! Otroivellen borde absolut vara ute ur systemet nu. När har du testdag?
Även vi testade positivt, både idag som är den riktiga testdagen men även igår då jag verkligen inte kunde hålla mig längre. Känns helt overkligt <3
Grattis till plusset :)
Köp en clearblue med veckoindikator, står klart å tydligt gravid, slipper du avläsa streck!
Testdag idag, så negativt... suck!!!
I
Tack snälla :) Ja det är första försöket så jag är fortfarande i chock då läkaren t om gav oss info om att tänka tanken kring äggdonation för att inte dra upp våra förhoppningar.
Då är mensen sen för dig nu iaf? Jag använde ett sådant testa-tidigt test från Clearblue, kan vara värt att testa för att se om det blir starkare?
Ja men verkligen :)
Nej jag vet, det där med sen mens är väldigt svårt att avgöra då man inte vet hur mkt lutinusen påverkar. Är detta ert andra försök? ET eller FET?
Förstår att ni är nervösa! Men så länge mensen håller sig borta så finns det definitivt hopp! :)
Ni som har plussat innan er testdag, ringde ni till kliniken direkt eller avvaktade ni till testdagen? :)
Men wow!! Så himla kul! Stort grattis igen <3 Men visst är det liksom svårt att förstå? :)
Jag förstår helt och hållet hur du känner det! Nu börjar en helt ny typ av oro och precis som under själva behandlingen så kastas man mellan hopp och oro hela tiden! Men jag försöker tänka att allt kommer gå bra :) Vi fick tid för ul direkt vi ringde och meddelade att testet var positivt. Så i vecka 8 kommer vi få det. Har inte ringt någon MVC utan tänker att vi tar det efter ul.
Haha det kommer man garanterat att vara :)
Aha ni fick sådan info i era papper, då förstår jag. Har du pratat med kliniken och meddelat positivt nu? Tänker att dom säkert kan berätta vad ni bör göra nu :)
Nej det finns säkert en massa bra anledningar till att dom sätter testdagarna när dom sätter dom :) hur många dagar efter äggplock fick du testdag?
Så länge ditt test blir starkare så är ju det det viktigaste :)
Hur gick det för dig i måndags? Fick du någon tid för ul inbokad? :)
Härligt att höra! :) håller helt med dig, den här väntan för att få se om det finns något levande där inne känns sååå lång! Vi fick ul den 1/3, så det börjar närma sig. Har du hunnit få några symtom nu?
Det är samma här, har inte heller några vidare specifika symptom, men har däremot hunnit vara sjuk två gånger så immunförsvaret verkar ha tackat för sig iaf! Lite lätt illamående ibland och trötthet men vissa dagar ingenting alls, så precis som du skriver så skrämmer ju även det!
Nej nu är det inte långt kvar! Så nervös över att komma dit och så finns inget alls där inne!!!
Verkar som att dom allra flesta sitter med samma typ av rädsla och tankar. Den här ovetskapen är ju riktigt plågsam! Åh nej! Jag har försökt hålla mig ifrån allt för mycket googlingar, men det är såå lätt att ta till vid minsta lilla tanke och helt plötsligt så hamnar man i dom där skräckhistorierna!
Så det är ju mer rädsla än glädje inför morgondagen just nu!
Låter som en bra idé att hålla sig från sådana sidor :)
Jag är i v 7+4 idag, så den tid för ul som du fått ligger väldigt jämt med den tid jag hade idag. Men jag vet preeecis hur långt bort det känns!
Allt gick toppen idag och vi fick, enligt läkaren, se ett helt perfekt lite foster med pickande hjärta, i helt normal storlek och som låg precis där den skulle i livmodern <3 Känns verkligen heeelt fantastiskt men såå overkligt att se :)
TACK snälla :) det är verkligen precis det man ville höra! :) Men hade hunnit måla upp femtioelva andra skräckscenarion och var så nervös så jag skakade! Du får berätta hur det gick för dig sen när du varit :)
Åh så underbart att höra! :) grattis!
Jag har gått med i en dold Facebookgrupp..kolla i forumet för Gravida här på FL och gruppen som heter ?BF oktober 2019? där bland kommentarerna kan du hitta en tjej som är administratör som kan bjuda in till den gruppen om du känner för det :)