Vi som ruvar just nu!
Är det någon mer än jag som längtar efter ett glas vin för att lugna nerverna i denna ångestväntan?!?
Vad har ni fått för rekommendationer kring alkohol?
Är det någon mer än jag som längtar efter ett glas vin för att lugna nerverna i denna ångestväntan?!?
Vad har ni fått för rekommendationer kring alkohol?
Min IVF läkare sa vid insättningen ska ?leva som att man är gravid? direkt! Så då skulle jag inte rekommendera någon alkohol!
Ja det skulle bli första :) vi har försökt i över två år nu utan minsta antydan till plus. Känns sjukt att jag passerat BIM nu med 4 dagar, det har aldrig hänt!
Hur går det för dig? :)
Ja det är ju det där med hormonerna man tryckt i sig, man vet inte vad man ska räkna med riktigt :/
Vi är oförklarligt barnlösa, men min livmoder är hjärtformad vilket skulle kunna vara en faktor men inte alls säkert. Dock har jag ökad risk för missfall om vi nu skulle lyckas, så det känns supertungt att tänka på. Om man lyckas finns ökad risk att det ändå inte går vägen :( men försöker att inte fokusera på det. Först ska jag ju ens bli gravid..
Har ni fått någon förklaring?
Mest rädd för missfall och sena aborter pga problem, ska det stå. Givetvis orolig över att de inte ska ta sig med.
Att behöva göra abort i v 17 kan vara det hemskaste jag gjort.. :(
Tjejer vill bara påpeka att sist jag blev gravid (spontant) så plussade jag inte förrän 3v efter förväntad mens. Jag hade låga hsg värde helt enkelt. Inget jätteovanligt.. så tänk lite på det när ni gör tester tidigt.
*HCG
Och där kom lin mens :(
Ska man fortsätta med litinus ändå??
Och där kom lin mens :(
Ska man fortsätta med litinus ändå??
Nej fy vad trist :( när har du testdag? På min klinik sa dom att man ska fortsätta ta lutinus till festdagen oavsett om mensen kommer eller inte. Men förstår om det känns onödigt :/