Inlägg från: Blimammamedpcos |Visa alla inlägg
  • Blimammamedpcos

Blödning... ursäkta detaljerna...

Hej! 

Jag väntar mitt första barn och är i vecka 7 nu. 

Jag har haft rosa färgade flytningar i 2 dagar nu och fick idag nu på eftermiddagen en lite mer blödnings liknande som var typ rosa/brun liknande. 

Men jag har inte ont någonstans och det rinner liksom inte utan det kommer bara på pappret när jag torkar mig. 

Någon annan som har liknande erfarenhet eller vet vad det kan bero på? 
    Är väldigt nervös och orolig för att det ska vara något fel... 

• Svar på tråden Blödning... ursäkta detaljerna...
  • Blimammamedpcos
    IceKitten skrev 2019-02-22 18:36:17 följande:

Slemhinnorna kan bli väldigt sköra under graviditeten vilket innebär att många blöder under graviditeten utan att det är något fel.

Jag hade en blödning i vecka 7 och en i vecka 13. Jag fick panik båda gångerna men nu är lillkillen 5 månader gammal och har precis fått sin första tand ;)

Det måste inte vara något negativt men jag förstår att du mår dåligt av det <3

Okej, Tack <3 

Sökte du vård nån av gångerna eller du bara lät det vara så slutade det av sig själv? 
  • Blimammamedpcos
    IceKitten skrev 2019-02-22 18:59:01 följande:
    Jag lät det vara. Dessvärre finns det ju ingenting de kan göra om det skulle vara ett missfall :/

Utan det gäller väl snarare är om man vill få svar och lite ro <3
    Ja, det är ju sant... 

Hur länge höll blödningarna i sig? 
  • Blimammamedpcos
    Mhappy skrev 2019-02-26 12:43:17 följande:

Hur länge varade det? Liknande läge här nu

Min blödning visade sig vara en början på ett missfall... :( 

Jag blöder fortfarande lite men nu är det för att få ut allt. 

Det behöver inte vara det, utan gyn sa till mig att det är normalt att blöda lite i början av graviditeten men om du börjar få väldigt ont konstant i magen så bör du kolla upp det :D 

Håller tummarna för dig :) 
Svar på tråden Blödning... ursäkta detaljerna...