Inlägg från: Anonym (Womanly) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Womanly)

Dejt med äldre man (min första dejt)

Du ska inte oroa dig för åldersskillnaden. Ok 26 år är i mesta laget. Njut av sällskap och uppmärksamhet. Räds heller inte intimitet. Bromsa tankarna och var lite mer här och nu. Om det börjar bli mer seriöst får du tänka till ett par gånger. Det kommer han också att göra. De det som en kortare härlig relation. Vill inte säga språngbräda heller men ett, vad jag tror, en väldigt trygg relation där du får pröva dina vingar. Viktigt att ni pratar med varandra om förväntningar och rädslor. Jag har levt i lång relation med 15 års åldersskillnad.

• Anonym (Womanly)

Håller med Perjonsson! Släng iväg dig på date. Tänk inte så jäkla mycket. Unna dig att njuta. Hon kommer att kunna älska med dig du aldrig trott va möjligt!

• Anonym (Womanly)

Håller med Perjonsson! Släng iväg dig på date. Tänk inte så jäkla mycket. Unna dig att njuta. Hon kommer att kunna älska med dig du aldrig trott va möjligt!

• Anonym (Womanly)

Hur går det för dig? Bestämt någon träff? Jag hoppas verkligen det. Förstår ju att du är nervös. Men som några ovan säger - var dig själv bara. De riktiga männen ovan här ger ju bra råd oxå. Skit i de andra tristnissarna. Du ska bara må bra och våga ta för dig av det du vill ha. Inte troligt att det blir sex på första daten. Du väljer alltid själv när du vill ha sex. Tror def inte att du blir utsatt för tjatsex. Vill ni så är allt bara bra! Det kommer när ni är mogna att ta det steget. Sedan undrar jag lite över dina rädslor. Vill du dela eller ska vi prata privat?

Svar på tråden Dejt med äldre man (min första dejt)