• Vissla88

Insemination på Sahlgrenska med donerade spermier

Jag och min man stod i kö i ca 2,5 år. Har gjort 2:a inseminationen nu men är helt säker på att det inte gick vägen denna gången då jag nu lagom till BIM fått mensvärk och den känns, tyvärr, som vanligt... nästa omgång kommer såklart falla mitt i påskhelgen, så är osäker på om det blir en 3:e i april. Har varit en extremt jobbig resa hit men nu håller vi alla tummar och tår för att det ska lyckas!

• Vissla88
    Aleksandrajuni skrev 2019-04-06 18:25:20 följande:

Vad häftigt att ni nu har kommit intill och fått börja försöka! Synd såklart att det inte ännu gett det resultat man hoppas på.. men jag håller tummarna för er att det glada beskedet kommer så snart som möjligt!

Vi har ju stått i kö nu ca 2,5 år så det ger mig hopp att det snart är vår tur..

Håller tummarna att ni blir kallade snart då! Vi stod i kö från sept 2016 och kom på första besöket inför donation i dec-18 och sen första insemination feb-19 , så ja nästan 2,5 år. MEN nu har denna resan tagit en vändning, det blev ett positivt test i fredags kväll! Jag har haft exakt likadana smärtor denna gången som jag alltid får innan mens men det var tydligen ingen mens på G :)
Svar på tråden Insemination på Sahlgrenska med donerade spermier