• Anonym (haha)

Min. Kompis ska få barn med en 50 åring.

Haha, ser att PK maffian är i högform Flört

Ta det lugnt TS, det är jävligt udda med en så stor åldersskillnad och du kan ge dig fan på att varenda kotte i den här tråden aldrig skulle vilja att deras dotter skaffade barn med en 50-årig gubbe, men det kommer de såklart aldrig erkänna

• Anonym (haha)
    Anonym (Bästa kompisen) skrev 2019-04-09 18:21:21 följande:
    Nej men precis, det ÄR udda. Sen om det är rätt eller fel är väl ingen som kan säga, det är ju inte vårt liv utan deras men ja, jag har faktiskt svårt att förstå det? Jag tänker att hon kommer bli olycklig, och JA jag vet att det kan väl alla bli oavsett om man lever med åldersskillnad eller ej men ja..

Sen visst dom har varit tillsammans i 5 år och dom verkar genuint lyckliga. Men det är så långt ifrån vad jag själv valt och jag har aldrig sett någon med så stor åldersskillnad. Kanske är jag lite inskränkt och hon har en mer öppen syn..

Jag ska inte ta upp det med henne, förstår ju att jag inte egentligen har med det att göra och nu ska dom ju få barn så det är ju som det är.
    Jag tycker inte alls hon är "öppen" jag tycker hon är jävligt naiv. Det finns en ganska naturlig anledning till varför de flesta inte väljer en så gammal partner, som någon skrivit så är risken för att barnet föds med problem mycket högre ju äldre man blir vilket borde få alla fortplantningsinstinkter att skrika högt i huvudet. Hon verkar antingen sakna de instinkterna eller så har hon bara snackat bort alla larmsignaler för sig själv.

Ja du borde nog inte ta upp det med henne för det kommer inte leda någonvart, alla gör sina livsval och får leva med konsekvenserna. Du får nöja dig med att avgöra hur du själv vill göra, fortsätta umgås med henne men då behöver du acceptera hennes val eller om du stör dig för mycket på det dra ner på umgänget och umgås med andra.
  • Anonym (haha)
    Anonym (Anna) skrev 2019-04-16 19:25:54 följande:
    De har varit tillsammans i 5 år, har du verkligen inte vant dig ännu? Känns konstigt att du reagerar först nu, många skaffar barn efter att varit ihop en längre tid.
    Det är det säkert men alla skaffar inte barn med en 50-åring. 
Svar på tråden Min. Kompis ska få barn med en 50 åring.