Inlägg från: Anonym (Två vale) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Två vale)

String allt vanligare...

Inget jag har märkt av. Kvinnor klär sig efter bekvämlighet. String är fult, vulgärt och skär in mellan stjärthalvorna vilket gör det väldigt ohygieniskt på kuppen. 

Vedervärdigt plagg som jag själv aldrig hade burit ens om hela världen gjort det. 
    Skulle heller aldrig dejta nån som bär string. Tyder på dålig smak. 

• Anonym (Två vale)
    Anonym (String tjej) skrev 2024-03-26 20:15:23 följande:
    Tur att alla är olika för min kille gillar att jag använder string 
    Vulgära män gillar vulgära, ohygieniska underkläder.

Ja, det är tur att man själv kan välja bort såna typer och istället välja vuxna män med god smak.
  • Anonym (Två vale)
    Pussan skrev 2024-03-24 22:46:50 följande:
    ¨Kvinnor klär sig efter bekvämlighet¨
    Hela Jordens kvinnliga befolkning? Alla gör likadant.... SkrikandesSkrikandesSkrikandes

Men vet du vad? Jag gillar att vara lite vulgär.
    Jag vill inte dejta dig heller.
    Att vara vulgär och klä sig därefter är inget att skryta med precis.

Fast jag behöver inte oroa mig för dejting då jag är en seriös person som lockar till mig vettiga partners.

En vulgär kvinna kommer endast att möta ytliga män som utnyttjar kvinnor för sex. Ingen seriös man kommer att bilda en seriös relation med kvinnor som uttrycker sig grovt online och fläker upp sin sexualitet som en del kvinnor gör härinne.

De enda män som går in i riktiga förhållanden med sådana kvinnor är incels (dejtingmarknadens bottenskrap) då de inte har så mycket annat att välja på.
  • Anonym (Två vale)
    Anonym (String tjej) skrev 2024-03-26 20:27:29 följande:
    String är inte mera ohygieniska än andra trosor.
    Jo, det är de i allra högsta grad med tanke på hur de är formade och hur de sitter.
Svar på tråden String allt vanligare...