• silver33

String allt vanligare...

Jag tänkte starta upp en tråd här, för jag har känslan av två saker, rätta mig om jag har fel.

Känsla 1. Allt fler män bär string till vardags.

Känsla 2. Allt fler tjejer/kvinnor bär stringbikini på badstranden.

Jag älskar båda "känslorna". Jag tycker om att ha stringkalsonger på mig och trivs i det, likaväl som jag tycker om att se en kvinna med stringbikini på stranden.

Vad säger ni, forumet? Har jag rätt?

Vad är era tankar om detta?

• Svar på tråden String allt vanligare...
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Vanlig) skrev 2019-05-23 14:41:25 följande:

Och du menar att du går runt med en tråd mellan blygdläpparna bland barnfamiljer på stranden?

Om det är sådana stränder du hänger på är utsikten till att vi någonsin möts obefintlig.
  • Anonym (HannaSophia)
    Lahall skrev 2019-05-23 14:38:02 följande:

Kan du inte komma och nypa mig i armen med så jag vet att du finns 

• Anonym (nej)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-23 14:33:50 följande:

Jag får nypa mig själv i armen lite för att vara på den säkra sidan... Jo, jag finns på riktigt i verkligheten!

Självklart finns du i verkligheten men du gör knappast verkligheten av dina sexuella fatasier för då hade du blivit dömd för förargelseväckande beteende.

Det är liksom inget ovanligt att folk sitter hemma framför datorn och skriver ut sina sexuella fatasier på nätet men det är extremt ovanligt att folk skulle göra verklighet av fantasierna.
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-23 14:47:13 följande:

Om det är sådana stränder du hänger på är utsikten till att vi någonsin möts obefintlig.

Jag hänger på vanliga stränder, gärna större med fin sand på stranden och sandbotten i vattnet.

Du kan väl svara ordentligt nu istället för sväva runt frågan för att undvika ge svar?
  • Lahall
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-23 14:47:13 följande:

Anonym (nej) skrev 2019-05-23 14:50:45 följande:
    Självklart finns du i verkligheten men du gör knappast verkligheten av dina sexuella fatasier för då hade du blivit dömd för förargelseväckande beteende.

Det är liksom inget ovanligt att folk sitter hemma framför datorn och skriver ut sina sexuella fatasier på nätet men det är extremt ovanligt att folk skulle göra verklighet av fantasierna.
    Nu skriver ju HannaSophia att hon hänger på stränder som du "troligtvis" inte hänger på. Och på dom stränderna åker du INTE dit för förargelseväckande beteende snarare att du är för påklädd.
  • Anonym (Lennart)
    Anonym (String...) skrev 2019-04-11 17:30:27 följande:

Jag är mycket nöjd med min rumpa och gillar att ha string på stranden och få "betalt" för alla gymtimmar. Älskar att sola långt från stranden och vattnet så jag kan gå hela vägen till bryggan och veta att killarna uppmärksammar min sexiga röv. I'm lovin it!

är du kille eller tjej? * hoppas på killeFlört mums*host*mmm*
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (nej) skrev 2019-05-23 14:50:45 följande:

Det som är normalt för spindeln är kaos för flugan.

Enklast bara att respektera att vi har olika preferenser.
  • Anonym (nej)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-23 15:14:57 följande:

Vad har det med saken att göra? tycker att det är ganska vidrigt att sitta på ett familjeforum och skriva så som du gör. Du är förmodligen en gubbe som går igång på att skriva sådär och samtidigt runkar du när du läser svaren som du får.
  • Anonym (nej)
    Lahall skrev 2019-05-23 15:13:34 följande:

Nu skriver ju HannaSophia att hon hänger på stränder som du "troligtvis" inte hänger på. Och på dom stränderna åker du INTE dit för förargelseväckande beteende snarare att du är för påklädd.

Hen skrev det till en annan person. Hur vet du att det överhuvudtaget är sant det som HannaSophia skriver?
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-23 15:14:57 följande:

Ytterligare ett svävande icke-svar.
Svar på tråden String allt vanligare...