Inlägg från: Anonym (Ojdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ojdå)

Vill knulla honom!!

Jag kan förstå att folk blir upprörda över ämnet, speciellt om man själv blivit utsatt och haft en otrogen partner. Är själv endast 25 och aldrig behövt uppleva det.

Däremot tycker jag inte att man ska döma någon när man inte vet allt eller hela historian. Nej, jag skulle inte vilja att min nuvarande partner ska ligga runt med andra och skulle inte acceptera detta. Men samtidigt finns det folk som faktiskt tycker sånt är okej och det kan jag acceptera. Självklart är detta något som då diskuterats i förhållandet, får man iallafall hoppas.

Det kan ju faktiskt vara så att mannen har ett öppet förhållande? Att dem diskuterat detta utan att TS vet om det? Att han inte öppet pratar om det med TS eller tar upp det utav rädsla för att skrämma bort henne? TS skriver ju att dem inte pratat om något snusk. Sen finns det åtminstone ett eller två inlägg i tråden där personer som befunnits i samma sits säger att dem inte ens varit ute efter just sex. Det kan ju faktiskt handla om närhet också.

Svar på tråden Vill knulla honom!!