Inlägg från: Anonym (Maskrosen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maskrosen)

Flera orgasmer

Anonym (En gång.) skrev 2019-04-19 13:39:17 följande:

Min fru hade en pojkvän som kunde flera gånger på raken. Han kunde fortsätta direkt efter utlösningen och ofta ännu en tredje gång. Det var en fördel att inte behöva vara rädd för att samlaget skulle ta slut plötsligt. Råkade det gå för fort kunde han ändå fortsätta. Ibland kunde det bli väl långa samlag när han jagade sin tredje orgasm, men i huvudsak tyckte hon att det var positivt med en kille med denna förmåga. För mig är det tyvärr kört när det har gått.

Ja en sådan kille hade jag velat ha:)
  • Anonym (Maskrosen)
    Anonym (En gång.) skrev 2019-04-19 13:39:17 följande:

Min fru hade en pojkvän som kunde flera gånger på raken. Han kunde fortsätta direkt efter utlösningen och ofta ännu en tredje gång. Det var en fördel att inte behöva vara rädd för att samlaget skulle ta slut plötsligt. Råkade det gå för fort kunde han ändå fortsätta. Ibland kunde det bli väl långa samlag när han jagade sin tredje orgasm, men i huvudsak tyckte hon att det var positivt med en kille med denna förmåga. För mig är det tyvärr kört när det har gått.

Ja en sådan kille hade jag velat ha:)
  • Anonym (Maskrosen)
    Anonym (En gång.) skrev 2019-04-19 14:49:13 följande:

Jo men dom räcker inte till alla tyvärr :) Jag läste nånstans att det är en mindre del av männen som har denna förmåga, främst yngre män. Och är det nån äldre som har " flera skott" så är det ofta nån dom har tränat upp denna förmåga i yngre år och sen lyckats hålla igång den. Tidig debut lär också ska vara en fördel. Sen är det säkert genetiskt också. En del har större förmåga helt enkelt.

Ja men satsar på yngre älskare. Träffade en som klarade detta. Var lika kåt efter han sprutat. 23 år.

Får leta vidare:)
Svar på tråden Flera orgasmer