Inlägg från: Anonym (Tjejen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjejen)

Flera orgasmer

Min nuvarande kan det. Han kan komma och sen om jag börjar ta på kuken igen blir han hård och han kan spruta igen. Trodde inte det var möjligt faktiskt. Mycket stor skillnad mot mitt ex som blev så avtänd efter att han kommit, tror knappt det gick samma dag med honom.

Underbart är det att kunna förlänga sexet :)

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (Tjejen) skrev 2019-04-20 19:43:59 följande:

Min nuvarande kan det. Han kan komma och sen om jag börjar ta på kuken igen blir han hård och han kan spruta igen. Trodde inte det var möjligt faktiskt. Mycket stor skillnad mot mitt ex som blev så avtänd efter att han kommit, tror knappt det gick samma dag med honom.

Underbart är det att kunna förlänga sexet :)

Kan tillägga att han är i 40-års åldern så det är inte bara unga förmågor som klarar detta.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Man) skrev 2019-04-20 22:31:56 följande:

Håll hårt i honom.

Ska jag göra ;)

Hur vanligt är detta bland män tro?
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (En gång.) skrev 2019-04-21 13:18:08 följande:

Kul att det funkar bra för er! Min frus ex är som din kille och jag är som ditt ex tyvärr :(

Okej, ja visst är det trevligt men inte så att jag skulle se det som något negativt om det var omvänt. Det var mycket jag saknade med exet gällande vårt sexliv, så just den "oförmågan" var minsta problemet.

Min nuvarande är på ett helt annat sätt och det är väl mer det som spelar någon roll. Om en man får sin kvinna att njuta och engagerar sig i hennes behov också så räcker det gott och väl.

Bland annat att exet aldrig ville ligga kvar efteråt och mysa, kramas. Han ville typ fly. Så det är ju nåt du kan påverka. Skillnaden blir därför enorm när jag har en nu som fortsätter att kyssa mig, smeka kärleksfullt osv. Ibland leder det därför till en omgång till men som sagt, det är inte det som är det viktiga egentligen.
Svar på tråden Flera orgasmer