Någon mer som ska börja försöka i slutet av sommaren?
Hej!
Jag och min sambo ska börja försöka bli gravida i augusti, någon mer som har planer på det? Skulle vara kul att följas åt
Hej!
Jag och min sambo ska börja försöka bli gravida i augusti, någon mer som har planer på det? Skulle vara kul att följas åt
Det enda jag gör är att lyssna gravidpoddar eller kolla på gravid vecka för vecka på youtube..
Jag har så svårt att komma ihåg dem... men försöker ta jag med! Någon som är intresserad av en hemlig facebookgrupp/chatt där man kan prata lite lättare?
Så roligt att vi är en del i gruppen nu :)
Jag har ett litet dilemma bara..
Jag är en sådan sucker för vin och jag kommer inte dricka alls ca 2 månader innan vi börjar försöka.
Hur ska man dölja för familj och vänner att man inte dricker alkohol.
Man vill ju helst inte säga något innan man väl är gravid och det är dags att börja berätta.
Hur kommer ni göra?om ni är som jag och gillar ta något glas på helgen ?
Alla som vill vara med i en hemlig grupp på facebook kan väl skicka meddelande till mig med er mailadress?
Ingen bäbis denna månaden. Fick mens idag.. bara att fortsätta försöka
Verkligen, ska bli superkul :) börjar nog i augusti/september. Ja det blir första! Har bara pälsbebisar sen innan!
Vi påbörjar verkstaden en månad tidigare!
Första ägglossningen nu, stegring och pos äl-test igår. Inte pos idag. Har mognande verk som jag ofta har hi ägglossning.
Skickade ett pm till dig Happycookie, är gärna med i fb-gruppen ????
Hej! Jag är gääärna med i fb gruppen! Har skickat meddelande till dig Happycockie :))
Hej,
Jag hoppar in här. Vi ska börja försöka i aug-sep.
Efter två negativa test kom mitt efterlängtade plus!