Nextchapter skrev 2019-07-29 22:19:34 följande:
Ja så spännande! :) man vill ju ta det lite som det kommer men kan ändå inte låta bli att försöka tänka på att försöka mysa runt trolig ÄL, enligt P-Tracker, men det blir nog lite svårt då vi är på semester med där man inte är helt ostörda. :P
Förstår dig, tror också vi kommer få sikta på augusti då vi endast haft möjlighet två ggr under förra veckan.
Vi bor i norra Västra Götaland, låter inte så men vill vara lite anonym då jag tror andra kan läsa detta utan att vara inloggad :P vi kan skriva mer på DM isf :) vart bort ni? Hur gamla är ni? Kul att kunna följas åt! :)
UH oh ja man vill ju inte bli påkommen mitt i myset heller så det blir väl vad det blir :) kanske går att smyga undan nånstans så att ni kan få till det i alla fall nån gång kring ÄL-dagarna!
Haha, så blev det för oss också. Hade bara två gånger fullbordat så att säga och inte ens på rätt dag heller förmodligen IOM att testen var lite otydliga.
Okej jag förstår! Vill inte heller outa mig allt för mycket men vi är två runt 25 och bor i Jönköping :) därför jag inte vill gå med i FB-gruppen det pratas om här nedan haha.
Ja det ska bli roligt att följas åt! Hoppas att det tar sig för oss alla snart!