Inlägg från: mallalala |Visa alla inlägg
  • mallalala

Någon mer som ska börja försöka i slutet av sommaren?

Hoppar också in här. Försöker just nu att bli gravid. Testade med äl-test igår och Clearblue digital visade glad gubbe. Så nu får vi se om det tar sig. Vågar inte hoppas något alls då jag faktiskt är 35 år.
    Har en 5,5-åring och en 3-åring sen innan och blev gravid på andra och första försöket med dem. 

• mallalala
    EmmaAF skrev 2019-08-02 13:42:45 följande:

Alltid kul att hänga i trådar under tiden man väntar på ett plus

Vi har precis kommit överens om att försöka få ett litet syskon till vår LILLA tjej som är 4 månader.. hon kom i vecka 26 i april men vill ha ett syskon tätt Ägglossning beräknad komma om ca 9 dagar

Vad mysigt att ha så tätt mellan barnen. Hoppas det tar sig snabbt för er :)
  • mallalala
    Linapinafina skrev 2019-08-08 18:34:21 följande:

Update:

Kunde inte hålla mig, så jag tog ett test- kunde inte se minsta lilla tecken på ett streck.. å andra sidan har inte min mens kommit heller..

När har du BIM?
  • mallalala
    Kattunge15 skrev 2019-08-11 07:04:43 följande:

Hur går det för alla?

Inte så bra tror jag. Kunde inte hålla mig och testade med testa tidigt idag äl +9 och det var så blankt som det bara kan vara. Blev så besviken. Hade ändå hoppats det kunde visa ngt svagt. Vet att det är tidigt men är känner att denna månad inte kommer ge någon bebis. Vädret. (Regnar i Sthlm), att semestern är slut och tanken på att inte vara gravid fick mig väldigt nedstämd idag.

Hur går det för dig kattungen?
Svar på tråden Någon mer som ska börja försöka i slutet av sommaren?