Någon mer som ska börja försöka i slutet av sommaren?
Hej! Är gärna med i Facebookgruppen :) slutade med p-piller för 2-3 veckor sedan. Hoppas på snabbt plus!!!
Hej! Är gärna med i Facebookgruppen :) slutade med p-piller för 2-3 veckor sedan. Hoppas på snabbt plus!!!
Har också precis börjat försöka :) väntar på antingen mens eller inte just nu! Lite svårt att veta när både ägglossning sker/skedde och när jag bör förvänta mig mens... slutade med p-piller för ca 2-3 veckor sedan! Håll tummarna :)
Det verkar inte som man får komma med i den där gruppen ???? om det är några som vill starta en till grupp på Facebook hojta till, vore roligt att ha några att följas åt med :)
Går visst inte att göra emojis, blir bara massa frågetecken :)
Jag tror att jag har lyckats, döpte gruppen till: Här ska de bakas! Tänkte att det skulle vara lite oskyldigt eftersom några av oss vill vara anonyma ;) det är en sluten grupp å då stod det att den är sökbar, man kan bara se vem som är administratör, men inga medlemmar eller vad som skrivs :) blir det bra? Sök på den på Facebook så lägger jag till er :)
Har ju precis börjat försöka så vet inte när jag ska ha min mens.
När jag var på toa imorse kom en stor geleliknande flytning (?), svagt ljusrosa men nästan genomskinlig. Aldrig fått tidigare?! Vad kan detta vara? Hur kan en nidblödning se ut?
Det kanske det kan vara. Har du använt ägglossningsstickor så du vet om du haft ägglossning än?
[quote=79797061][quote
Tack snälla! Ja jag har typ riktigt molande värk i magen nu men mensen ska inte komma förrän nästa vecka.. och testet jag tog var inget testa tidigt utan helt vanlig sticka från bandyplan ????
Hur går det för alla?
Inte så bra tror jag. Kunde inte hålla mig och testade med testa tidigt idag äl +9 och det var så blankt som det bara kan vara. Blev så besviken. Hade ändå hoppats det kunde visa ngt svagt. Vet att det är tidigt men är känner att denna månad inte kommer ge någon bebis. Vädret. (Regnar i Sthlm), att semestern är slut och tanken på att inte vara gravid fick mig väldigt nedstämd idag.
Hur går det för dig kattungen?
Hur går det för er här inne? Själv väntar jag äl närsomhelst och brukar få rejäla känningar då men vill testa med stickor nu varje dag för att veta när äl kommer i anslutning till vad jag känner
Fertila veckan o ÄL troligtvis över här också, tempar eller testar inte än utan går efter appen. Har inte heller haft mina vanliga symtom runt ÄL denna månaden typiskt nog så vi får hålla tummarna att vi prickat in..
Nu är det bara väntan kvar... BIM 14/9 om det stämmer med appen :)
Åh roligt med typ samma!
Ja fy va segt o vänta! Jag kommer dock vara väldigt upptagen fram tills dess typ o typ hela månaden, så förhoppningsvis tänker jag inte så mkt på det. (Vem försöker jag övertala/lura? Klart man kommer leta symtom ) ;)
Hur går det för dig? :)
Jag testade positivt idag på BIM+3 !! :D