Inlägg från: Gbgkillen73a |Visa alla inlägg
  • Gbgkillen73a

VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?

Jag har de senaste 6 åren, efter en långt sexlöst förhållande, fått njuta av helt otroligt skönt sex. Det är som ett helt nytt liv. Nu njuter jag av livet till fullo med kvinnor som både vågar och vill njuta fullt ut. En del kvinnor har exempelvis blivit förvånade över att ha fått fontänorgasmer och fått flera orgasmer samtidigt. Det är verkligen ett helt nytt liv. Vill inte dö nyfiken.

• Gbgkillen73a
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-01 12:21:38 följande:

ja fast bara sex? Var är kärleken i livet då? 

Ibland uppstår kärlek också. Till en början så är nyfikenheten och den ödmjuka lyhördheten fullt tillräckligt för att det ska bli fyrverkeri av underbara upplevelser är min erfarenhet.
  • Gbgkillen73a
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-01 18:42:11 följande:

Ok, låter fint! Var får du tag på kvinnorna?

Jag har hittat dem på body contact och på happy pancake. Det var inte lätt. Men värt besväret. Träffade även par.
  • Gbgkillen73a
    Anonym (Lisa) skrev 2019-05-01 18:50:01 följande:

Jag är 42 år och tycker att det är svårt att träffa nån.Eller så finns det bara drägg och såna ingen normal vill ha.Få väl leva som nunna då?

Tids nog så hittar du också någon tror jag. Men man får jobba på att hitta någon. Det finns ju många dejtingappar. Sedan är det viktigt vilken relation man vill ha egentligen.
Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?