• Smecker

Hur vill du ha sex

Anonym (Zig Natur) skrev 2019-05-07 12:35:01 följande:
    De jag haft förhållande med de senaste 25 åren, 3 st för att vara exakt. Den första tillät bara samlag under täcket så jag absolut inte skulle kunna skönja några könsdelar. De andra har jag haft oralt med vid enstaka tillfällen, men efteråt fått höra att de inte gillar sådant, det är alldeles för porrigt.
    Jag invänder mot det statistiska urvalet. Det är som om du på tjugofem år träffat tre vegetarianer, och därmed drar slutsatsen att kvinnor i allmänhet inte gillar kött. Det blir lite.. eh.. snett?

Skall vi använda anekdotisk bevisföring så vet jag att alla kvinnor gillar oral- och analsex.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Zig Natur) skrev 2019-05-07 14:36:47 följande:
    Va?

Jag har inte påstått någonting om att kvinnor inte gillar det?
    jag har bara sagt att de jag haft förhållande med inte har uppskattat det.

Har du dålig läsförståelse eller något?
    Du baserar hela frågeställningen på de tre kvinnor som inte har uppskattat det.
  • Smecker
    Anonym (Zig Natur) skrev 2019-05-07 16:20:04 följande:

Okej, om vi skulle göra samma omröstning om vegetarian/köttätare så hade jag frågat så här:

Vilken typ av matätare är du:

1: Vegan

2: Vegetarian

3: Köttätare

om jag sedan hade sagt att de tre jag haft förhållande med har varit veganer,

hade det då betytt att jag ser det som att alla skulle vara veganer?

Skulle omröstningen vara baserad på felaktiga grunder just därför?

Knappast.

Nej, du la ju in en underförstådd värdering i dina alternativ. Dina alternativ hade sett ut såhär:

Vilken typ av matätare är du:

1: Vegan som föredrar att sitta på en lugn vegansk restaurang med batikmönstrade gardiner och äta under tystnad.

2: Vegetarian som ibland tar ut svängarna och äter mer ute än hemma.

3: Köttätare som spicar till det med att äta på en häftig köttkrog.

Ja, världen ser inte ut så som du delade upp det. Mjuk och kärleksfullt sex innebär för många även oralt och/eller analt, att prova nya saker har egentligen inget med hårt och djuriskt att göra och så vidare.
Svar på tråden Hur vill du ha sex