• Anonym (Zig Natur)

Hur vill du ha sex

Hur vill du att sexet skall vara?
    Soft och romantiskt, där fokus ligger mer på kärlek än sex?
    eller ett mellanting där sex får lite större betydelse?
    eller vill du ha det djuriskt där fokuset ligger på just sex?

/Zig Natur

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vill du ha sex
  • Smecker
    Anonym (Zig Natur) skrev 2019-05-07 16:20:04 följande:

Okej, om vi skulle göra samma omröstning om vegetarian/köttätare så hade jag frågat så här:

Vilken typ av matätare är du:

1: Vegan

2: Vegetarian

3: Köttätare

om jag sedan hade sagt att de tre jag haft förhållande med har varit veganer,

hade det då betytt att jag ser det som att alla skulle vara veganer?

Skulle omröstningen vara baserad på felaktiga grunder just därför?

Knappast.

Nej, du la ju in en underförstådd värdering i dina alternativ. Dina alternativ hade sett ut såhär:

Vilken typ av matätare är du:

1: Vegan som föredrar att sitta på en lugn vegansk restaurang med batikmönstrade gardiner och äta under tystnad.

2: Vegetarian som ibland tar ut svängarna och äter mer ute än hemma.

3: Köttätare som spicar till det med att äta på en häftig köttkrog.

Ja, världen ser inte ut så som du delade upp det. Mjuk och kärleksfullt sex innebär för många även oralt och/eller analt, att prova nya saker har egentligen inget med hårt och djuriskt att göra och så vidare.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Zig Natur) skrev 2019-05-07 11:32:13 följande:

Hur vill du att sexet skall vara?

Soft och romantiskt, där fokus ligger mer på kärlek än sex?

eller ett mellanting där sex får lite större betydelse?

eller vill du ha det djuriskt där fokuset ligger på just sex?

/Zig Natur

Konstiga alternativ. Oralsex ingår väl i mjukaste vaniljsexet, det är ju inte direkt något extra ordinärt utan väldigt basis och ?normalt?. Analt är ju också relativt vanligt. Jag personligen vill ha hårt, svettigt, rått sex där jag blir påsatt, ordentligt knullad, gärna smiskad och Gärna analt. Är kvinna, 43 år
  • Anonym (EN)
    Anonym (Zig Natur) skrev 2019-05-07 12:35:01 följande:

De jag haft förhållande med de senaste 25 åren, 3 st för att vara exakt. Den första tillät bara samlag under täcket så jag absolut inte skulle kunna skönja några könsdelar. De andra har jag haft oralt med vid enstaka tillfällen, men efteråt fått höra att de inte gillar sådant, det är alldeles för porrigt.

Det säger mer om dina förhållanden. Låter som tre otroligt pryda kvinnor
  • Anonym (NN)

Kan inte svara pga konstiga alternativ.

• Anonym (Hello)

Konstiga svarsalternativ, jag älskar oralt, både få och ge men gillar inte analt. Går ju inte att svara då.

• Anonym (lggga till)

skulle vilja lägga till romantik med oralt och analt

• Anonym (Lustfylld)

Valde hårt och djuriskt även om jag gillar mjukare och kärleksfulla inslag i sexlivet också. Tycker om variation och älskar när min kille sliter kläderna av mig på oväntade platser vid oväntade tillfällen, självfallet där inga andra är närvarande.

Vi har vanligen sex flera gånger om dagen. Vill gärna ha det mjukt i början och efter att han kommit brukar han varsamt smeka mig till fler orgasmer. Allt däremellan får vara hårt och jag gillar när han drar mig i håret och smäller till mig på utvalda ställen. Blir helt galen av detta! Min kille är den bästa sexpartner jag någonsin haft. Att han sedan även har en älskvärd personlighet gör honom till det absolut bästa som hänt mig

• Elefantmannen2

Förutom att frågorna är märkligt ställda är det ju beroende på stämning. De allra flesta varierar väl mellan romantiskt och råknull?

• Anonym (Tycker jag)

Tycker frågan är upplagd lite konstigt. För mig blir det fel att säga att det ena är mer sex och det andra mer kärlek. Jag skulle över huvud taget inte kunna tänka mig ett sexliv utan oralt, älskar att både ge och få. Det är passionerat och kärlek för mig, även om det inte behöver vara det.

Jag föredrar helt klart mer djuriskt hårt sex med inslag av dominans varvat med massa kyssar och passion. Att ha det med en partner som man har starka känslor för och som man har förtroende för är både en kärleksförklaring och fantastiskt sex enligt mig.

Att fokuset endast blir på sex beror snarare på vilken relation man har till partnen, oavsett vad man gör. Om det är en kk blir det ju inte samma dimension även om det kan vara väldigt njutbart ändå.

• Anonym (Orolig)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-05-07 12:03:55 följande:

Variation är A och O, likaså kommunikation.

Ibland vill jag ha långsamt romanistiskt sex, då man ser varandra ljust i ögonen under akten. Andra gånger vill jag bli smiskad till gråt och sedan tagen vilt och djuriskt.

Jag kan förstå att man vill ha hårda tag och dominans, men smisk tills man gråter???
Svar på tråden Hur vill du ha sex